tirsdag den 27. december 2022

Wrap-up November. - 2022.

 Wrap-up for November måned. 

Så er det blevet tid til endnu en wrap-up på bloggen! Denne gang for november måned. 
Tænk engang at dette er den anden sidste opsamling på årets læsning. 
Jeg kan ikke fatte året næsten allerede er ovre...
Nå men jeg kan sige så meget, at jeg har nået årets læsemål, og er oppe på 130 bøger, så jeg har læst 30 bøger mere, end jeg havde regnet med at nå i løbet af året. 
Jeg er meget spændt på, om jeg kan nå at læse så meget i december måned, at jeg kan overgå sidste års læste bøger. 
Nå i november nåede jeg ikke at læse så meget som jeg gerne ville, men jeg havde også et problem med min læselyst i starten af måneden, og den svinger stadig lidt, alt efter mit humør. 
Det blev til 8 bøger i november, ca. 2795 sider. 
Ikke helt så meget som jeg havde håbet på, men jeg har derimod fået læst en masse gode bøger, som jeg virkelig alle kan anbefale! 

Men nu til min wrap-up! 
  1. Langt væk fra Midgård #2. Skrevet af The Astrid. - 4 Stjerner 
  2. En magisk fortælling #2. Heksekraft og venskab. Skrevet af Chris Colfer. - 5 Stjerner.
  3. Dragesten #1, Dragehjerte. Skrevet af Ry Kristensen. - 3,5 Stjerner. 
  4. The Inheritance Games #1, Arvingerne. Skrevet af Jennifer Lynn Barnes. - 5 Stjerner. 
  5. The Hawthorne Legacy #2, Testamentet. Skrevet af Jennifer Lynn Barnes. - 5 Stjerner. 
  6. En storm før juletid. Skrevet af Camilla Davidsson. - 5 Stjerner. 
  7. Større end os to. #2. Skrevet af Christina Bonde. - 5 Stjerner. 
  8. Sprøde Bitches. Skrevet af Tenna Vagner. - 4 Stjerner. 

Jeg fik desværre ikke læst videre på "The Black Dagger Brotherhood" serien i denne måned, da jeg simpelhent bare ikke have tiden, plus så følte jeg lidt mine anmeldereksemplarer skulle læses først, da de så småt begyndte at hobe sig op. 
Jeg fik altså læst en masse gode bøger! 
Den bog der dog gjorde lidt ekstra indtryk på mig i denne måned var "Sprøde Bitches." 
Bogen var fangende, men den indeholdte også nogle utroligt vigtige emner, som man skal snakke om og gøres mere opmærksomme på. 
Den er rigtig hård, men den er super godt skrevet! Glæder mig virkelig til at dele en detaljeret anmeldelse med jer i løbet af december måned. 

Har i læst nogle gode bøger i november?







Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Forlaget Brændpunkt: https://brændpunkt.dk
Alvilda forlaget: http://alvilda.dk
Forlaget Gutkind: https://gutkind.dk
Palatium Books: https://www.palatium.dk/
Christina Bonde: Forfatterens Facebook side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar