torsdag den 11. maj 2023

Wrap-up April. - 2023.

 Wrap-up for April.

April er slut, og vi går nu ind i maj måned, en måned jeg virkelig har frygtet. 
For nu er det tid til eksamenerne...
Det betyder også der kommer til at blive brugt en delt tid på at læse op til de forskellige eksamener, og derfor lidt mindre tid til mine bøger. 
Dog vil jeg forsøge at sætte mest muligt tid af til læsningen også! 
April var en lidt sløv måned for mig angående læsningen. Jeg har været utroligt træt, og har bare ikke haft meget overskud til at læse når jeg er kommet hjem fra skole.
Så derfor nåede jeg ikke at læse andet end de bøger jeg havde sat på min tbr, trods jeg faktisk startede måneden ud med en uges ferie. 
Med det sagt har jeg også haft en del at se til med skolen, og så var jeg jo også til et bogbloggerevent i Aalborg. 
Så bøgerne har da fyldt, selvom det ikke lige var læsningen der fyldte så meget. 

Men nu til de læste bøger! 

  1. Duftapoteket #6. Arven fra Villa Evie. Skrevet af Anna Ruhe. - 4 Stjerner. 
  2. Efter Lukketid. Skrevet af Alex Finlay. - 5 Stjerner. 
  3. Ash Henderson #3. Kistemagerens have. Skrevet af Stuart Macbride. - 5 Stjerner. 
  4. Huda F er du? Skrevet af Huda Fahmy. - 5 Stjerner. 
  5. Det kan arrengeres: En muslimsk kærlighedsfortælling. Skrevet af Huda Fahmy - 5 Stjerner. 
  6. Ildfødt #1, Twelve og sneskoven. Skrevet af Aisling Fowler. - 5 Stjerner. 
  7. Crescent City #2, House of Sky and Breath. - Fra side 299 til 470. 

Det var så de læste bøger! 
Rigtig mange gode og medrivende bøger. 
Det har været virkelig svært, at sige hvilken bog der fangede mig mest, eller var den bedste, men med det sagt, så synes jeg virkelig at "Ildfødt #1 - Twelve og Sneskoven" var en fantastisk bog, som ikke bare var velskrevet og havde en fantastisk spændende handling. 
Så indeholdte den også utroligt vigtige emner såsom - Identitet, venskaber, sorg og tab. - Emnerne blev bearbejdet og flettet sammen med en medrivende handling, som gjorde det svært at slippe bogen, fordi man virkelig bare gerne ville vide, hvordan hver karakter udviklede sig længere ind i bogen. 
Så det helt sikkert en bog jeg kan anbefale! 







Mange tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

HarperCollins Nordic: https://harpercollins.dk
Forlaget Straarup & Co: https://straarupogco.dk
Forlaget Gutkind: https://gutkind.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar