onsdag den 10. november 2021

Wrap-up Oktober. - 2021.

 Wrap-up for Oktober måned!

Så er det endelig blevet tid til en hurtig opsamling på bloggen, over de læste bøger i oktober!
Jeg har haft så travlt her på det seneste, 
at mine anmeldelser og indlægs her på bloggen er forfærdeligt forsinkede. 
Men nu er det endelig blevet tid til en opsamling på måneden. 
Hold nu helt op de her måneder går stærkt. Skolen tager en masse tid, og det samme gør min træning. 
Det betyder jo så at jeg desværre også får forsømt læsningen lidt i de fysiske bøger.
Derimod har jeg fået lyttet til et par lydbøger, så læsningen har ikke været helt død! 
I løbet af måneden blev det sammenlagt til ca 2950 sider, 7 fysiske bøger, og 4 lydbøger i oktober måned. Så jeg fik da læst lidt! 
Jeg håber dog på at få læst lidt mere i November, men nu 10 dage inde i måneden, 
har jeg stadig ikke fået læst noget... 

Nå men nok om det, lad os komme til listen over oktobers læste bøger!




  1. Verdensherrerne #3, Genkendelsen. Skrevet af Pernille Neergård. - 5 Stjerner.
  2. Sofias portræt. Skrevet af Mette Fruensgaard. - 2 Stjerner.
  3. Fallen #1, Fallen. Skrevet af Lauren Kate. - 4 Stjerner, lydbog. 
  4. An Ember in The Ashes #4, En himmel bag stormen. Skrevet af Sabaa Tahir.   - 5 Stjerner.
  5. Black Dagger Broderskab #1, Vampyrkongen. Skrevet af J. R. Ward. - 4 Stjerner, lydbog.
  6. Et manipuleret liv. Skrevet af Pernille L. Stenby. - 5 Stjerner.
  7. Vaals hær #2, Uteria. Skrevet af Eva Egeskjold. - 4 Stjerner.
  8. The Morganville Vampires #1, Glashuse. Skrevet af Rachel Caine. - 5 Stjerner, lydbog. 
  9. Det falske vidne. Skrevet af Karin Slaughter. - 5 Stjerner. 
  10. The Morganville Vampires #2, Den døde piges bal. - 5 Stjerner, lydbog.
  11. Det røde daggry #1, Den som hvisker. Skrevet af C. A. Walters. - 5 Stjerner. 

Det var de læste og lyttede bøger for oktober.
Som i kan se var der en masse gode bøger i blandt listen, men desværre også en enkel der ikke lige fangede. I kan finde anmeldelser af nogle af bøgerne her inde på bloggen. 
Har i læst nogle gode bøger i løbet af måneden i kan anbefale? 







Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne. 

Pernille Neergård: Forfatterens facebook side.
Palatium Books: https://www.palatium.dk/
Pernille L. Stenby: Forfatterens facebook side.
HarperCollins Nordic: https://harpercollins.dk/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar