tirsdag den 8. november 2022

Wrap-up Oktober. - 2022.

 Wrap-up for oktober måned.

Så er det blevet tid til en opsamling over oktober måneds læsning! 
Oktober er en måned jeg synes er gået utroligt hurtig, men jeg har også haft en del at se til i løbet af måneden, samtidig med at jeg lå syg i halvanden uge.
Jeg havde dog også en uges ferie i denne måned, halvdelen af den var jeg dog bare syg, så der skete ikke vildt meget spændende. 
Jeg vil dog sige, at jeg er overrasket over hvor god en læsemåned det har været. For trods sygdom, skole, lektier, sygehus/lægebesøg osv. så har jeg alligevel fået læst 11 bøger, og ca 4200 sider, så lidt har jeg da alligevel fået læst. 
Jeg har også lyttet til en enkelt lydbog, da jeg ikke havde tid til genlæsning af den før udgivelsen af tredje bog i serien. 
Så trods mangel på tid og sygdom, har jeg alligevel fået læst mere end jeg havde regnet med! 

Nu til min wrap-up! 
  1. The Black Dagger Brotherhood #16, Den feje helt. Skrevet af J. R. Ward. - 5 Stjerner.
  2. Forbandelsen over Laitana #3, Sekratura Harmada. Skrevet af Sissel Moody. - 5 Stjerner. 
  3. The Poppy War #2, Dragerepublikken. Skrevet af R. F. Kuang. - 5 Stjerner. 
  4. Asgårds Datter #3, Drømme om had og ild. Skrevet af Sidsel Katrine Slej. - 5 Stjerner. 
  5. Den magiske boghandel #4, Bogsmuglerne. Skrevet af Anna James. - 5 Stjerner. 
  6. Gaslighting. Skrevet af Mette Sandahl. - 4 Stjerner. 
  7. Urværkerne #2, Mekaniske Hjerter. Skrevet af Stine Bahrt. - 5 Stjerner. 
  8. Dødemagerske #1, Novice. Skrevet af Mariane Mide. - 4 Stjerner. 
  9. Den glemte pige. Skrevet af Karin Slaughter. - 5 Stjerner. 
  10. Askens Magikere #1, Askenfjeld. - 4 Stjerner. 
  11. Mellem træernes grene. Skrevet af Eva Munk. - 5 Stjerner. 
  12. Rød og Blå #2, Den hvide enkes død. Skrevet af Nicole Boyle Rødtnes. - Lydbog. - 5 Stjerner. 

 
Det har altså været endnu en fantastisk læsemåned når de gælder læseoplevelserne! 
Den bog der dog nok har gjort et størst indtryk på mig i løbet af måneden var "Forbandelsen over Laitana #3, Sekratura Harmada" - Det en serie jeg startede på dengang jeg lige var begyndt at anmelde bøger, og det en serie hvor jeg kan se flere sider af mig selv i hovedpersonen. Nu er serien slut, og det var en vidunderlig slutning. Den var spændende, medrivende, velskrevet og havde en fantastisk slutning der virkelig rørte mig. 
Det er virkelig en serie om at finde sin plads, finde venner og et sted at høre til, og jeg vil glæde mig til at genlæse hele serien igen en dag. 
Jeg kan kun varmt anbefale den! 


Har i selv læst nogle gode bøger i oktober måned?






Tak til forfattere og forlagene for anmeldereksemplarer. 

Forlaget Klippe: http://forlagetklippe.dk/
Sidsel Katrine Slej: Forfatterens Facebook side.
HarperCollins Nordic: https://harpercollins.dk/
Forlaget Krabat: https://forlagetkrabat.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar