torsdag den 23. december 2021

Wrap-up November. - 2021.

 Wrap-up for November. 

November er slut, det betyder jo sådan set også, at det er blevet tid til en ny wrap-up på bloggen! 
November har desværre været en ret sløv måned for mig når det gælder min læsning.
Faktisk har jeg ikke engang formået at færdig læse min tbr... 
Det betyder jo altså også at den sidste bog, ryger på min Tbr for december.
Jeg har haft rigtig meget at se til i november med min skole, og mine pligter i kursistrådet. 
Det betyder også at jeg ofte har været sent hjemme, og måtte fokusere på lektierne før læsningen. 
Men det er også okay, engang i mellem er der bare andre ting der fylder i hverdagen.
November blev til ca. 1342 sider og 4 færdiglæste bøger, samt 3 lydbøger.
Nu er det dog snart juleferie, og så håber jeg på at få læst et par bøger inden året slutter. 

 Men nu til opsamlingen på det læste! 






  1. Hjem til Holly Clouse Farm. Skrevet af Julie Houston. - 2,5 Stjerner. 
  2. The Morganville Vampires #3, Midnatsgyden. Skrevet af Rachel Caine. - Lydbog, 5 Stjerner.
  3. Dragernes Ære #2, Dragesværdet. Skrevet af C. G. Valentin. - 5 Stjerner. 
  4. The Morganville Vampires #4, Maskespil. Skrevet af Rachel Caine. - Lydbog, 5 Stjerner. 
  5. Urværkerne #1, Kuppelbyens hemmelighed. Skrevet af Stine Bahrt. - 4 Stjerner. 
  6. En uønsket julegave. Skrevet af Sara Molin. - 5 Stjerner. 
  7. The Morganville Vampires #5, Ondskabens kræfter. Skrevet af Rachel Caine. - Lydbog, 5 Stjerner. 
  8. Havestue med søudsigt. Skrevet af Hanna Blixt. - De første 32 sider, læses færdig i December måned. 




Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Forlaget klippe: http://forlagetklippe.dk/
Palatium Books: https://www.palatium.dk/
Forlaget Krabat: https://forlagetkrabat.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar