fredag den 18. marts 2022

Wrap-up Februar. - 2022.

 Wrap-up for Februar måned. 

Hold nu helt fast, hvor har februar måned været en fantastisk læsemåned. 
Jeg havde en uges ferie, og i den ferie formåede jeg at læse hele 13 bøger. I alt nåede jeg at få læst 23 bøger, hvor de 20 af dem var fysiske bøger, og 3 af dem var lydbøger. 
Det blev til omkring 5500 læste sider på en måned. 
Jeg kan ikke engang huske hvornår jeg fik læst så mange bøger på en måned, jeg tror at sidst jeg gjorde det, var da jeg boede hjemme og ikke lavede andet end at læse. 
Jeg er altså ret imponeret over min præstation i denne måned. 
Men der har så også været den konsekvens, at min læselyst er begyndt at dø lidt. Jeg tror bare jeg fik læst lidt for meget på en gang, og nu har jeg behov for en lille pause, hvor jeg ikke læser helt så meget. 
Derfor satser jeg også kun på, at få læst min tbr i marts og ikke så meget mere. 

Nu til en opsamling på de læste bøger! 






  1. Legendens ridder #2, Fjendeland. Skrevet af Jeanette Sigtenborg. - 5 Stjerner. 
  2. Fjeldgænger. Skrevet af Julie Clausen. - 4 Stjerner. 
  3. Nightshade #3, Blodrose. Skrevet af Andrea Cremer. - 5 Stjerner, Lydbog. 
  4. En magisk fortælling #1, Magi og heltemod. Skrevet af Chris Colfer. - 5 Stjerner. 
  5. Will Trent #9, Den sidste enke. Skrevet af Karin Slaughter. - 5 Stjerner. 
  6. Hex Hall #1, Dæmonens hævn. Skrevet af Rachel Hawkins. - 5 Stjerner, Lydbog. 
  7. Cavendon Hall #1, Troskabens bånd. Skrevet af Barbara Taylor Bradford. - 1 Stjerne. 
  8. 4 Veninder #1, Et hul i sjælen. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 4 Stjerner. 
  9. 4 Veninder #2, Et farligt kys. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 4 Stjerner. 
  10. De blodgyldne #1, Dødløs. Skrevet af Namina Forna. - 5 Stjerner. 
  11. Giftmagersken. Skrevet af Sarah Penner. - 4 Stjerner. 
  12. Fønixens hjerte #8, Kærlighedens pris. Skrevet af Christina Ramskov. - 4 Stjerner. 
  13. Boyfriend Material #3, Flirt med fortiden. Skrevet af Lauren Blakely. - 4 Stjerner. 
  14. 4 Veninder #3, Et varsel om blod. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 4 Stjerner.   
  15. 4 Veninder #4, En pige i søen. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 5 Stjerner. 
  16. 4 Veninder #5, Et sidste farvel. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 5 Stjerner. 
  17. 4 Veninder #6, En grædende morder. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 4 Stjerner. 
  18. 4 Veninder #7, En savnet dukker op. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 5 Stjerner. 
  19. 4 Veninder #8, Et sidste offer. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 4 Stjerner. 
  20. 4 Veninder #9, En morders ansigt. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 5 Stjerner. 
  21. 4 Veninder 10, Et liv efter døden. Skrevet af Kjetil Johnsen. - 5 Stjerner. 
  22. Hex Hall #2, Dæmonglas. Skrevet af Rachel Hawkins. - 5 Stjerner. 
  23. Lugnasad #2, Tilbage til Lugnasad. Skrevet af K. L. Berger. - 5 Stjerner. 

Dette er så listen over mine læste og lyttede bøger i februar måned! 
Som i kan se er der 10 bøger i samme serie, og det er fordi jeg formåede at læse en hel serie i løbet af min vinterferie! Det bestemt en anbefalingsværdig serie, kort og letlæselig, men bestemt spændende! 
Der er også mange 4 & 5 stjernede bøger, men har også bare læst vildt mange gode bøger denne måned. 

Februars bedste læseoplevelse var for mig nok De blodgyldne #1, Dødløs. - Bogen var anderledes, spændende og velskrevet. Da jeg begyndte på bogen, stoppede jeg ikke før jeg havde vendt sidste side. 
Selvom bogen på nogle punkter virker genkendelig, så havde den alligevel sine unikke træk, som gjorde at jeg forelskede mig i det barske univers med det samme. 
Jeg venter hvert fald spændt og utålmodigt på en fortsættelse, og kan kun varmt anbefale jer den her serie. 

Har i fået læst noget godt i februar måned? 





Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne. 

HarperCollins Nordic: https://harpercollins.dk/
Forlaget Gutkind: https://gutkind.dk/
Mellemgaard forlag: Mellemgaard.dk
Straarup & Co: https://straarupogco.dk/
Jeanette Sigtenborg: Forfatterens facebook side.
Turbine forlaget: https://turbine.dk/
Alvilda forlaget: http://www.alvilda.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar