tirsdag den 6. september 2022

Wrap-up August. - 2022.

 Wrap-up for august måned.

August er slut, skolen er startet og jeg er allerede godt skoletræt, men jeg vil dog sige at måneden har været helt udmærket når det gælder læsningen! 
D. 18. august startede min undervisning fysisk på skolen officielt igen, 
og jeg må sige, at jeg har godt nok haft travlt lige siden. 
Masser lektier, træning og knapt så meget læsning. 
Dog nåede jeg alligevel at få læst hele 11 bøger, og lyttet til en enkel lydbog! 
Ca. 4330 læste sider, så det vil jeg bestemt sige er helt okay. 
Jeg har fået læst en del på Brotherhood serien, og er virkelig bare blevet fanget igen, og kan slet ikke få nok. 
Og hvis ikke det var fordi efterårets udgivelser så småt er begyndt at strømme ind, så havde jeg nok også læst en del mere på den serie. 

Men nu til en hurtig update på de læste bøger! 



  1. The Black Dagger Brotherhood #10, Krigeren. Skrevet af J. R. Ward. - 5 Stjerner. 
  2. The Black Dagger Brotherhood #11, Krigerinden. Skrevet af J. R. Ward. - 5 Stjerner. 
  3. Den nat hun forsvandt. Skrevet af Lisa Jewell. - 5 Stjerner. 
  4. Kingdom of the Cursed #1. Skrevet af Kerri Maniscalco. - 5 Stjerner. 
  5. The Black Dagger Brotherhood #12, Frihedens lænker. Skrevet af J. R. Ward. - 5 Stjerner. 
  6. The Black Dagger Brotherhood #13, Helbredende hænder. Skrevet af J. R. Ward. - 4,5 Stjerner. 
  7. Legenden om Agrat #1, Jernstaven. Skrevet af Anne Mette Asp. - 3 Stjerner. 
  8. Arternes opstandelse #1, Nøglen til fortiden. Skrevet af Pernille von Dijk. - 4 Stjerner. 
  9. The Black Dagger Brotherhood #14, Sorgens dyb. Skrevet af J. R. Ward. - 5 Stjerner. 
  10. Vild med dig. Skrevet af Mhairi McFarlane. - 4 Stjerner. 
  11. Sagakvartetten #1, Af blod og støv. - 4 Stjerner. 
  12. Den magiske boghandel #2, Tilly og de forsvundne eventyr. Skrevet af Anna James. - 5 Stjerner. 
Endnu en måned med en masse fantastiske læseoplevelser! 
Den bog der har gjort det mest fangende indtryk på mig i løbet af denne måned må jeg nok sige denne gang var "Den nat hun forsvandt" 
- Den er velskrevet, medrivende og og utroligt godt opbygget. 
Fra første kapitel af vil jeg sige den er spændende, og fanger virkelig hurtigt læserens interesse. Mysteriet om de unge pars forsvinding, og de spor der dukker op 2 år senere, da krimiforfatteren flytter til byen, kunne jeg slet ikke få nok af. Faktisk blev jeg så fanget, at jeg ikke stoppede før sidste side var vendt! 
Så er du til medrivende krimi, så kan jeg virkelig anbefale den! 

Har i læst noget specielt godt i august?






Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Forlaget Gads: https://gad.dk/
Forlaget Krabat: https://forlagetkrabat.dk/
HarperCollins Nordic: https://harpercollins.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar