tirsdag den 2. marts 2021

Tbr Marts. - 2021.

 Tbr for Marts måned.

Så er det blevet Marts måned, sikke tiden går! 
Jeg kan slet ikke følge med tiden, slet ikke når jeg bare går hjemme hele tiden. 
Jeg krydser virkelig fingre for jeg snart må komme tilbage på skolebænken, for jeg er godt nok ved at være træt af hjemme undervisning. 
Det tager en del af min overskud, hvilket jeg føler går en del ud over min læsning og min tid på bloggen. 
Godt nok får jeg læst en masse de her måneder, men jeg føler slet ikke jeg får ordnet så meget på bloggen om jeg gerne vil.. 
Nå men den nye måned betyder jo en ny tbr! 
Jeg har besluttet mig for at hver måned sætter jeg 5 planlagte bøger på min liste, 
4 nye og en genlæsning. 
Det noget der har virket ret godt for mig de sidste to måneder, så det fortsætter jeg med. 
Eftersom vi jo allerede er inde på dag 2 når jeg deler dette indlæg, er jeg allerede gået i gang med den første bog på min Tbr, og jeg kan allerede nu sige jeg er helt opslugt af den! 

Men nu må jeg hellere komme i gang med listen inden dette indlæg bliver alt for langt! 



  1. En enkelt lille ting. Skrevet af Erin Watt. - Et anmeldereksemplar fra forlaget. - Jeg er jo allerede gået i gang med bogen her, og jeg er allerede helt opslugt af den! Jeg kan slet ikke få nok af Erin Watts bøger og slugter dem altid på ingen tid, og det samme kan jeg fornemme sker med denne her! Jeg kan rigtig godt lide Beth, hun er oprørsk og spændende, men hun har også en trist baggrund og slås en del med sine forældre efter tabet af sin søster. 
  2. Tolv uger med dig. Skrevet af Johanna Schreiber. - Et anmeldereksemplar fra forlaget. - Jeg glæder mig virkelig til at gå i gang med denne bog. Den lyder virkelig som en underholdende romance. Det også min første gangs oplevelse med denne forfatter, så jeg er virkelig spændt på hendes skrivestil. 
  3. Game On #1, Sendt til tælling. Skrevet af Kristen Callihan. - Jeg har før læst en enkel bog i denne serie, jeg mener det var bog to, og jeg mindes at jeg var ret vild med bogen og forfatterens skrivestil, så glæder mig virkelig til at få læst første bog i serien også. Heldigvis er det jo en serie man kan læse uafhængig af hinanden, så det gør ikke så meget jeg har læst toeren før etteren. 
  4. Exilium #1, De fejlfødte. Skrevet af Linette Harpsøe. - Der skal selvfølgelig også læses noget andet end romance i løbet af måneden, og jeg fik købt denne trilogi for nogle år siden på en af fantasyfestivallerne. Og jeg har faktisk bare hørt super meget godt om denne serie, så nu er det da næsten på tide jeg får taget mig sammen og læst den! 
  5. The Selection #1, Udvælgelsen. Skrevet af Kiera Cass. - Denne måneds genlæsning bliver "The Selection" Det 100 år siden jeg sidst har læst fortællingen om America Singer som bliver en deltager i konkurrencen om at blive gift med prinsen og blive prinsesse. Jeg husker denne serie som at den var super god, godt skrevet og spækket med spænding og humor, så jeg glæder mig faktisk bare super meget til at få genlæst hvert fald første bog. Men mon ikke den fanger så meget at jeg ikke også lige sluger resten af serien i løbet af måneden

Det var altså de 5 bøger jeg har udvalgt til denne måneds tbr!
Men mon ikke jeg får læst lidt mere? Nu har jeg jo alligevel fået læst en god del bøger i løbet af de sidste to måneder. Jeg regner selvfølgelig også med at få lyttet til lidt lydbøger. Faktisk er jeg snart færdig med tredje bog i Løvindens sang!
Hvilke bøger skal i læse i løbet af Marts? 




Tak til forlagene for anmeldereksemplarerne! 

Flamingo Books: https://flamingobooks.dk/
Palatium Books: https://www.palatium.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar