onsdag den 5. januar 2022

Wrap-up December. - 2021.

 Wrap-up for december måned.

December er slut, og det er 2021 også! 
Det betyder altså også der skal laves en lille opsamling på årets sidste læste bøger. 
Jeg fik ikke læst helt så meget  i December som jeg gerne ville, men jeg formåede da at afslutte min tbr, og få læst et par bøger ekstra. 
I alt nåede jeg at læse 7 fysiske bøger og lyttet til 2 lydbøger. 
Det blev til ca 2300 sider i de fysiske bøger. 
Det var ikke så meget som håbet, for læselysten var ikke helt så stor i juledagene, og derfor blev der brugt mere tid på serier, end på bøger. 
Men jeg er dog alligevel tilfreds! Jeg begynder så småt at komme igennem mine anmeldereksemplarer, og føle mere overskud. Det betyder at jeg forhåbentligt snart har tid til nogle af de bøger jeg selv har købt på det seneste. 
2021 er jo også slut nu, og jeg tænker lige jeg vil dele mit resultat af læseåret med jer! 
156 bøger og ca 55.000 læste sider!
Jeg er virkelig stolt af mig selv, for jeg har haft virkelig meget med skolen det seneste års tid, så 156 bøger, det synes jeg er ret sejt. 

Men nu til Decembers læste bøger! 


  1. Havestue med søudsigt. Skrevet af Hanna Blixt. - 3 Stjerner.
  2. Jeg ønsker mig kun dig. Skrevet af Joanna Bolouri. - 5 Stjerner. 
  3. The morganville Vampires #6, Slutspil. Skrevet af Rachel Caine. - 5 Stjerner. Lydbog. 
  4. Jeg er fantastisk! Skrevet af Fiona Gibson. - 5 Stjerner. 
  5. Pigen fra månehøjen #3, Blåhjerte. Skrevet af Lene Krog. - 5 Stjerner.
  6. Grøn klode #2, Tørke. Skrevet af Eva Munk. - 5 Stjerner.
  7. Experimentet #1, De andre. Skrevet af Susanne Alling Ovesen. - 3 Stjerner. 
  8. The Morganville vampires #7, Nedsmeltning. Skrevet af Rachel Caine. - 5 Stjerner. Lydbog.
  9. VILD-serien #3, Hjerteblitz. Skrevet af Charlotte Fischer. - 2,5 Stjerner. 


Det var så Decembers læste bøger! 
Der var en del gode på listen, og jeg glæder mig til at læse mange flere gode i løbet af år 2022. 
Fik i læst noget specielt godt i December?¨






Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne. 

Palatium books: https://www.palatium.dk/
Charlotte Fischer: Forfatterens Facebook side.
Forlaget klippe: http://forlagetklippe.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar