torsdag den 4. august 2022

Wrap-up Juli. - 2022.

 Wrap-up for Juli måned. 

Endnu en måned er overstået, vi er lidt over halvvejs inde i året og jeg nærmer mig allerede mit mål for læste bøger i 2022. 
Juli er slut, og det er jo selvfølgelig blevet tid til en hurtig opsamling på månedens læste bøger. 
Da jeg jo har haft sommerferie, har jeg haft lidt mere tid til læsningen, og jeg har da alligevel også fået læst hele 13 bøger, og påbegyndt en ny. 
Min læsning har dog været lidt anderledes end normal, da jeg har læst størstedelen af bøgerne som e-bøger. Det er jo ingen hemmelighed, at jeg fortrækker læse alle mine bøger fysisk, men jeg har haft udnyttet mit medlemskab på Chapter, og fået læst op på nogle serier jeg har været i gang med over længere tid nu. 
Utroligt nok har det heller ikke gjort mig noget, flere gange har jeg fortrukket den online læsning i løbet af måneden. Dog fortrækker jeg stadig at sidde med de fysiske bøger, det gør bare noget andet for læsningen! 
Det blev til ca 4450 sider, sammen med e-bøgerne, så jeg er da tilfreds med månedens læsning! Jeg havde dog nok håbet på lidt mere, men det okay, jeg har faktisk også læst mere engelsk, hvilket bestemt har taget lidt længere tid end med de danske bøger. 

Men nu til min liste! 
  1. The lying game #1, Den enes død. Skrevet af Sara Shepard. - 4 Stjerner. 
  2. The lying game #2, Sandhed eller konsekvens. Skrevet af Sara Shepard. - 4 Stjerner. 
  3. The lying game #3, Øjne der ser. Skrevet af Sara Shepard. - 4 Stjerner. 
  4. The lying game #4, Gemmeleg. Skrevet af Sara Shepard. - 4 Stjerner. 
  5. Fake. Skrevet af Zoë Bell. - 3 Stjerner. 
  6. Grænseløs beundring. Skrevet af Amiee Molloy. - 4 Stjerner. 
  7. The lying game #5, Cross my heart, hope to die. Skrevet af Sara Shepard. - 4 Stjerner.
  8. The lying game #6, Seven minutes in heaven. Skrevet af Sara Shepard. - 5 Stjerner. 
  9. Familiehemmeligheder. Skrevet af Sarah Houston. - 4 Stjerner. 
  10. The Black Dagger Brotherhood #8, Mørkets Prins. Skrevet af J. R. Ward. - 5 Stjerner. 
  11. The Black Dagger Brotherhood #9, Lysets heltinde. Skrevet af J. R. Ward. - 5 Stjerner.
  12. Den magiske boghandel #1, Tilly og bogvandrene. Skrevet af Anna James. - 4 Stjerner. 
  13. Kingdom of the Wicked #1. Skrevet af Kerri Maniscalco. - 5 Stjerner. 
  14. Påbegyndt: The Black Dagger Brotherhood #10, Krigeren. - 37% nået. 

Det er så listen over mine læste bøger i juni måned! 
Som i kan se har jeg fået læst "The lying game" færdig, det tog mig så også mindst 8 år... Men fantastisk serie! Skønt endelig at få en slutning på serien. 

Den bog der har fanget mig mest i denne måned, må jeg dog nok sige var "Kingdom of the Wicked." 
- Den var fantastisk. Jeg var måske nok ikke altid fan af vores kvindelige hovedrolle, Emilia, men jeg synes dog alligevel ret godt om hende. Hun virkede så ægte, fuld af følelser, fejl og mangler, som mennesker jo er. Hun var nem at relatere til, og at forstå. Selve handlingen var også bare fantastisk. Mysteriet om de myrdede hekse, den mystiske morder, samt de her 7 wicked prinser, fangede mig virkelig. Jeg har stadig ikke helt styr på dette univers, men det virkelig medrivende. Samtidig elskede jeg virkelig også omgivelserne som blev beskrevet. Glæder mig virkelig til, at fordybe mig i universet endnu engang i anden bog, og kan kun varmt anbefale serien, hvis i læser engelske bøger! 

Har i læst nogle gode bøger i juli måned? 









Tak til forlagene for anmeldereksemplarerne! 

Lindbak + Lindbak: https://lindbakandlindbak.com/
Palatium books: https://www.palatium.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar