lørdag den 18. februar 2023

Wrap-up Januar. - 2023.

 Wrap-up for januar 2023. 

Tænk engang, vi er allerede inde i anden måned af år 2023... 
Januar gik ret stærkt for mig, og det var bestemt ikke min læsemåned. 
Jeg følte mig overvældet, stresset og udmattet hele måneden, og som jeg skriver dette indlæg, har jeg stadig lidt den følelse. 
Jeg fik kun læst de 5 bøger på min tbr for januar måned, og intet ekstra. 
Det blev dermed til ca. 2125 sider læst i løbet af måneden. 
Det okay, men bare ikke så meget som jeg normalt læser. 
Jeg havde ret mange lektier for, og da jeg tilbage i december kom bagud i mine franskopgaver, har jeg bare knoklet meget med dem, og dermed næsten ingen fritid haft efter skole. 
Det har bare været skole, lektier og søvn som den har stået på. 
Jeg er dog så småt ved at indhente det forsømte, og så håber jeg bare på at der kommer lidt mere overskud! 

Men nu til min opsamling på månedens læste bøger, og hvilken der fangede mig mest i løbet af måneden! 



  1. Dragernes Æra #3, Dragedronningen. Skrevet af C. G. Valentin. - 5 Stjerner. 
  2. Dragesten #3, Gnist. Skrevet af Ry Kristensen. - 4 Stjerner. 
  3. Vingårdens vilde blomster. Skrevet af Jen Devon. - 5 Stjerner. 
  4. The Atlas Six #1, Initiativet. Skrevet af Olive Blake. - 4 Stjerner. 
  5. Supernatural Investigation #2, Amari og det magiske spil. - 5 Stjerner. 

Som sagt en kort liste denne måned, men det selvfølgelig bedre med lidt læsning end slet intet! Så jeg er ikke skuffet, jeg håber dog bare februar måned er bedre når det gælder læsningen! 

Nu til den bog der gjorde mest indtryk på mig! 
Amari og det magiske spil, var nok den bog der bare fangede mig mest i løbet af månedens læsning. 
Trods der var mange bøger på min tbr, så var det bare Amari der lige vækkede læsegnisten i mig, og gjorde mig mere ivrig i min læsning. 
Supernatural Investigation  er simpelhent bare en fed serie, og jeg kan næsten ikke vente til der kommer en tredje bog i serien, for den sluttede også med noget af et brag. 
Er spændt på om heldet er mere med Amari i næste bog! 

Har i læst noget specielt godt i januar som i kan anbefale? 






Mange tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Forlaget Leitura: https://forlagetleitura.dk/
Palatium Books: https://www.palatium.dk/ 
Politikens Forlag: https://www.politikensforlag.dk/ 
Forlaget Carlsen: https://www.carlsen.dk/ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar