fredag den 10. januar 2020

Anmeldereksemplar: Manden der glemte sig selv.

Manden der glemte.

Titel: Manden der glemte sig selv.

Forfatter: K. B. Assenholm.

Forlaget: Books on Demand.

Udgivet: 23/10-2019.

Antal sider: 140.

Antal stjerner: 3/5.

Bogen er modtaget af forfatteren,
så mange tak til hende! 


Batarne.

Arne er en ret almindelig mand, og så alligevel ikke. Han har i hvert fald en hobby som de færreste har, og så har han usædvanlig plat humor.

Bogen her starter en sneklædt dag i slutningen af november, hvor Arne skal købe et juletræ. Og den slutter godt en måneds tid senere, hvor han blandt andet har spist et par klejner sammen med sin kone, sat en formentlig skyldig bag tremmer og haft en dag så ubehagelig, at den har prikket til hele hans forestilling om sig selv og sit liv.
 




Manden der glemte sig selv, må jeg nok sige var en komisk bog, og lidt en bog jeg havde svært ved at følge til tider. Men jeg grinte da med et par gange under de lidt komiske scener og sjove kommentarer.
Bogen her levede ikke helt op til forventningerne, men jeg vil helt klart sige den skuffede heller ikke ligefrem. Jeg vil da helt sikkert læse videre når toeren udkommer.

Arne er som sådan en helt almindelig mand, eller det hvad alle andre tror. Arne har nemlig en lidt speciel hobby, og så har han en utroligt plat humor. 

Arne er en mand med en meget plat humor, og det må jeg sige jeg fandt underholdende til tider. Men der var også tider hvor jeg bare ikke kunne følge med eller se det sjove i det.
Arne er far til 3 og er gift med Vibse, som intet ved om hans lidt specielle hobby. Så der kommer ret ofte en lille hvid løgn her og der.
Arne er en kærlig mand over for sin kone og børn, og det tydeligt at mærke at han bare vil dem det bedste, det var nok min ynglings del ved bogen.

Sproget i bogen er super let og forståeligt, det en bog du flyver lige igennem for den er ikke særligt lang. Vi møder Arne i sit familie liv, i hans Batarne liv og arbejsliv, så vi kommer faktisk til at lærer ham ret godt at kende, hvilket jeg vil sige var en fornøjelse.
Men dog kunne jeg ikke lige give de sidste to stjerner, der var bare noget over den der gjorde jeg ikke lige sad med armene i vejret og var begejstret. Men slutningen var jeg nu ret tilfreds med, og jeg ser frem til toeren som forfatteren nævner i slutningen af bogen.
Jeg vil da helt klart anbefale denne bog hvis i vil have et godt grin over plat far humoren.


Bogen er modtaget af forfatteren til anmeldelse, og er blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar