torsdag den 13. februar 2020

Anmeldereksemplar: Under dig - Del 1.

Under dig. 

Titel: Under dig. Del 1.

Forfatter: Kis Baadsgaard. 

Forlaget: Baadsgaard books. 

Udgivet: 08/11-2019. 

Antal sider: 65 e-bogs sider på computer
(86, på IPhone.)

Antal stjerner: 3/5.

Bogen er tilsendt som ebog af 
forfatteren, så tak til hende! 



Del 1.

Josefine har fået nok af mænd og tager sit liv op til revision. Hun har brug for en ny start. Derfor siger hun sit job op og begynder på en videregående uddannelse.

Asger og Emma, Josefines bedste venner, holder fest, hvor hun møder den karismatiske Rasmus, som hun er tiltrukket af, men frygten for at blive såret igen, får hende til at trække følehornene til sig.

Skæbnen vil dog noget andet.
De mødes igen og på trods af at hun har paraderne oppe, er det umuligt at modstå ham. Men er begæret overhovedet gengældt?


Under dig er første del ud af fire små noveller om Josefine og Rasmus, og hvor må jeg sige jeg fandt første del spændende! 
Jeg læser normalt aldrig Noveller af den grund at jeg finder dem forkorte, og derfor ret besværlige at anmelde, men jeg valgte dog at give den her en chance, og det er jeg glad for.
Glæder mig til de andre 3 dele nu! 

Det her er jo en meget kort fortælling, og derfor får vi heller ikke vildt meget info om hvem hende her Josefine er, og det har jeg lidt svært ved at håndtere, for jeg har derfor ikke meget at sige om hende. Jeg har ondt af hende for det hun har været ude for og kommer ud for, men jeg vil ikke sige om jeg synes om hende endnu, det kommer måske i en af de andre dele. 
Rasmus synes jeg ikke rigtigt om, han er lidt som et rovdyr på jagt efter sit bytte, og i det tilfælde er Josefine så hans bytte. 
Handlingen er ret interessant, jeg synes det spændende at se hvordan Josefine håndtere det her med Rasmus, og hvad der sker, og jeg er spændt på hvad der kommer til at ske i næste del. 

Sproget er let og levende. Jeg følte jeg bare fløj igennem den ene side efter den anden. Samtidig pakker forfatteren ikke sproget ind, og det må jeg nok sige gjorde mig rigtig glad, jeg bryder mig ikke om når sproget er pakket ind i erotiske bøger/noveller. 
Karakterne er ikke direkte tomme, men jeg håber jeg kommer til at lærer dem bedre at kende i de næste par dele. 
Jeg kan helt klart anbefale denne første del til jer læsere der er interesseret i en hed og spændende kort novelle. 


E-bogen er tilsendt af forfatteren til anmeldelse, og er blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar