fredag den 21. februar 2020

Wrap-up Januar - 2020.

Januar 2020 læste bøger! 

Så er Januar slut! Og det betyder jo også at det er tid til en wrap-up over de læste bøger. 
Januar var en okay måned for mig, jeg fik læst 5 hele bøger, begyndt på en jeg desværre ikke brød mig om og stoppede på, og så en enkel jeg bare ikke nåede at læse færdig, men har tænkt mig at læse færdig i Februar! 
I Januar startede jeg også i skole igen efter en dejlig lang juleferie, og jeg er gået op i tid igen, så har været lidt mindre hjemme og derfor læst lidt mindre. Men jeg vil helt bestemt sige jeg er tilfreds med hvad jeg nåede at få læst, for må indrømme at det dårlige vejr, ikke har gavnet min læselyst, og jeg har været træt og irriteret, så nu håber jeg bare Februar bliver en lidt lysere måned! 
Men altså det blev til i alt omkring 2253 sider, så jeg har da alligevel fået læst lidt sider.

Men nu til listen!


  1. Livets blod. En ravnenes hvisken fortælling. Skrevet af Malene Sølvsten. - Så fik jeg endelig læst den lille sag! Jeg var vild med den og slugte bare den ene side efter den anden. Jeg nød virkelig at følge Elias, og få noget af hans historie, jeg nød virkelig bare alt ved bogen og blev flere gange overrasket og rørt. Tak til Gyldendal ung for anmeldereksemplaret! 
  2. Fønixens hjerte #6, Stjernernes skæbne. Skrevet af Christina Ramskov. - Det var en super spændende fortsættelse, og jeg må sige med den slutning den havde glæder jeg mig altså virkelig meget til den syvende bog, som jeg dog håber bliver den afsluttende. Tak til Christina for anmeldereksemplaret. 
  3. Sjælealkymi #2, Sværm af måner. Skrevet af Katrine Williams. - Jeg må sige lige i starten skulle jeg lige tilbage i den tid og huske alle detaljerne som var sket i første bog, men efter de første par kapitler var jeg fanget og virkelig spændt igennem hele bogen, glæder mig sindsygt til den sidste bog nu! Tak til Katrine for anmeldereksemplaret! 
  4. Under dig, del 1. Skrevet af Kis Baadsgaard. - Første del i en kort novelle på fire dele, og jeg må sige jeg læser sjældent noveller da jeg synes de er for korte, men må sige den her var faktisk ret okay, glæder mig til at læse de andre dele nu. Tak til Kis som sendte mig e-bogen. 
  5. Woodlake serien #1, Et rigtigt håndværkertilbud. Skrevet af Carey Heywood. - Det jo ingen hemmelighed jeg er ret vild med den her forfatters bøger, og var jeg bestemt også med denne her, jeg slugte den på nærmest ingen tid! Tak til Palatium Books.
  6. Happy Fat, det er okay at være tyk. Skrevet af Sofie Hagen. - Jeg er virkelig overrasket over den her bog, den var virkelig god, super lærerig, og jeg vil helt klart anbefale alle at læse, for selv om det handler om at være tyk, har den også et kapitel for tynde folk. Tak til HarperCollins Nordic for anmeldereksemplaret! 
  7. Fyrtårn. Skrevet af Alex Mangor Grave. - Bogen modtog jeg af forfatteren, men jeg kunne desværre ikke læse den færdig, efter 100 sider måtte jeg opgive, for ærligtalt synes jeg den var ret dårligt skrevet, der var rigtig mange ting ved bogen jeg desværre ikke syntes om. Men det kan i høre mere om når anmeldelsen bliver delt. 
  8. Mortal Engines #4, Byernes kamp. Skrevet af Phillip Reeve. - Jeg gik igang med bogen i Januar, men nåede ikke at læse den færdig, nåede at læse omkring 380 sider i den, så er næsten færdig, og den er vildt spændende! Tak til Alvilda forlaget for anmeldereksemplaret!

Det var så alle de læste bøger i Januar! 
Der var gode og dårlige imellem, men jeg er bestemt tilfreds.
Har i læst nogle gode bøger i Januar? 


Tusind tak til forlag og forfattere for anmeldereksemplarerne. 

Alvilda forlag: http://www.alvilda.dk/
Alex Mangor Grave.
HarperCollins Nordic: https://harpercollins.dk/
Palatium Books: https://www.palatium.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar