lørdag den 8. februar 2020

Tbr Februar. - 2020.

Tbr for Februar 2020! 

Så vi nået til Februar måned, og det er derfor tid til en ny Tbr! 
Feb er dog en kortere måned, så nogle dage mindre til at læse i, derfor har jeg valgt kun at sætte fire bøger på min Tbr, og den ene er jeg allerede igang med da jeg begyndte på den allerede i Januar, men bare ikke nåede at blive færdig med den. 
For mig sker der ikke så meget spændende i Feb, jeg skal bare passe skolen, og have læst en masse! 
Skal i noget spændende i Februar måned? 
Men nu er der jo også snart Valentines dag, jeg skal ikke noget, så jeg tænker jeg vil læse en god bog istedet. Men da det jo også bare er måneden hvor alle fejre kærligheden, har jeg sat et par romantiske bøger på listen, de lyder hvert fald lidt romantiske. 

Men nu til listen! 

  1. Mortal Engines #4, Byernes kamp. Skrevet af Phillip Reeve. - Jeg gik igang med bogen i Januar og vil nu få den læst færdig! Det er også sidste bog i serien, og jeg må sige den er virkelig spædende! Tak til Alvilda forlaget for bogen! 
  2. Hjerter, Strenge og andre ting der kan gå i stykker. Skrevet af Jacqueline Firkins. - Det lyder som en interessant bog, så tænker jeg vil få den læst nu. Palatium Books var så søde og sende den tilbage i November til mig, så tænker det på tide nu. 
  3. Mere at holde af. Skrevet af Faith Andrews. - Også en bog jeg har modtaget af Palatium books. Den lyder rigtig interessant, så jeg glæder mig til at læse den! 
  4. Tør du #2, Vega´s invitation. Skrevet af Ella-Maluca Floyd. - Jeg var ret vild med den første bog som handlede om veninden Kendra, så jeg er rigtig spændt på hvordan Vega´s historie er, da det var en karakter der trak lidt i mig i første bog! Så tak til forlaget Nelumbo for anmeldereksemplaret. 

Så det er alle de planlagt bøger jeg skal læse i denne måned, men jeg tænker der nok kommer lidt flere der skal læses! 
Hvad skal i læse i Februar? 


Tak til alle forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Alvilda forlaget: http://www.alvilda.dk/
Palatium Books: https://www.palatium.dk/
Forlaget Nelumbo: https://nelumbopublishing.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar