lørdag den 4. april 2020

Tbr April - 2020.

Tbr for April måned.

Så er Marts slut og det er nu tid til en ny Tbr! 
Marts var en speciel måned for mig, og desværre fyldt med massere af stress, 
som jeg er sikker på mange er plaget af lige pt. 
For jeg er jo ikke den eneste der er sendt hjem i denne corona tid, 
vi er mange der er sendt hjem fra arbejde eller skole af og nu skal have en lidt anderledes dagligdag til at fungere, og sådan kommer det jo til at være mindst til den 13 April endnu.
Derfor ser min April måned jo også lidt anderledes ud, og trods den lidt manglende læselyst de her dage, har jeg alligevel valgt mig et par bøger jeg bare må have læst i denne måned! 
Jeg håber også i har fundet jer nogle gode bøger mens vi alle er sendt hjem! 

Men nu til listen!



  1. Sprækken til Luscuro #2 Elementsyge. Skrevet af Julie Midtgaard. - Jeg nåede at gå igang med den i slutningen af Marts måned, men jeg nåede ikke at blive færdig med den. Men nøj hvor er den allerede spændende! Tak til Julie og Tellerup for anmeldereksemplaret. 
  2. Svømmer mod lyset. Skrevet af Allie Larkin. - Anmeldereksemplar fra Palatium books. Nu har den stået lidt tid på hylden så nu det tid til at den skal læses! Og hvor glæder jeg mig til den, den lyder nu ret spændende! 
  3. Død verden #4 Forenet. - Anmeldereksemplar fra Louise Haiberg. - Jeg var vildt overrasket da jeg hørte der kom en fjerde bog til serien, jeg troede jo den var slut. Men jeg klager bestemt ikke! Og glæder mig helt vildt til at gå igang med den! Tusind tak til Louise for anmeldereksemplaret. 
  4. Franz. Skrevet af Mikkel Wendelboe. - Anmeldereksemplar fra forfatteren. - Det lyder som en speciel bog, men også ret underholdende! Det er den første bog jeg læser af denne forfatter, så jeg glæder mig virkelig! 

Jeg har kun valgt 4 bøger i denne måned, og det lidt for ikke at stresse mig for meget fordi jeg har rigtig meget kørende, men mon ikke jeg nok skal få læst lidt mere? Har jo en masse læsestof! 
Hvad med jer, noget bestemt i skal læse i denne måned?



Tak til alle forlag og forfattere for anmeldereksemplarerne.

Louise Haiberg: Hendes FB side.
Julie Midtgaard: Hendes FB side.
Palatium Books: https://www.palatium.dk/
Mikkel Wendelboe: Hans FB side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar