onsdag den 8. april 2020

Wrap-up Marts. - 2020.

Wrap-up for Marts måned.

Sikke en måned! Marts har bestemt ikke været min måned. 
Jeg fik læst 6 bøger og begyndt på en syvende bog, men den nåede jeg ikke at blive færdig med. 
Men Marts måned var en ret stresset måned for mig, da vi alle fik at vide vi ikke måtte komme i skole igen eller på arbejde medmindre det var nødvendigt vendte min hverdag helt, og jeg har faktisk stadig svært ved at få den til at fungere, derfor fik jeg ikke læst helt så meget som håbet. 
Men jeg tænker lidt jeg jo nok ikke er den eneste der har haft det sådan det meste af Marts. 
Men! Vi kan kun håbe på vi snart får lukket Danmark op igen og kan komme tilbage til en normal hverdag, det håber jeg hvert fald meget på! 
Men 6 bøger var okay, bare ikke så meget som håbet på, men bedre ind intet! 

Lad os komme til listen nu! 


  1. Luscinias Lyrik #2, Sjælens Ekko. Skrevet af Marie Alexander White. - Et anmeldereksemplar fra forfatteren af. - Jeg nåede jo ikke at læse den færdig i Februar, så jeg læste den færdig i Marts, og sikke en fortsættelse! Den var jeg bestemt vild med! Anmeldelsen.
  2. Slettet 0, #0.5 Sprængt. Skrevet af Teri Terry. - Anmeldereksemplar fra Gyldendalung. - Dette var en bog jeg var virkelig spændt på! Og hvor må jeg sige den levede da også op til forventningerne! 
  3. Med dig Del #3. Skrevet af Kis Baadsgaard. - Anmeldereksemplar fra forfatteren af. - Super spændende del 3, og hvor glæder jeg mig meget til fjerde del nu! Kis formår virkelig at pirre min nysgerrighed og holde mig fanget med sine spændende karakterer! 
  4. En dygtig Havfrue. Skrevet af Sanne Munk Jensen. - Anmeldereksemplar fra Gyldendalung. - Super god bog! Jeg fløj lige igennem den, og nød virkelig at følge vores unge karakter både i godt og skidt, jeg nød at se hende modnes og lærer at sine fejl, og jeg glæder mig til at læse mere fra forfatteren af! 
  5. Hvis jeg skal være helt ærlig. Skrevet af Emily Wibberley & Austin Siegemund-Broka. - Anmeldereksemplar fra forlaget Palatium Books. - Super godt skrevet bog, spændende hovedperson, sød historie og hvor håber jeg disse to forfattere udgiver noget mere på dansk snart! 
  6. Aldrig for altid. Skrevet af Helle Kaare Lindberg. - Anmeldereksemplar fra forfatteren af. - Spændende bog, ret ubehagelig til tider, men ret så realistisk. Trods jeg ikke brød mig om hovedpersonens opførsel og valg, var hun spændende at følge, og jeg ser frem til at læse mere af forfatteren af en dag. 
  7. Sprækken til Luscoro #2, Elementsyge. Skrevet af Julie Midtgaard. - Anmeldereksemplar fra forlaget Tellerup og forfatteren. - Dette var bogen jeg ikke nåede at blive færdig med, men hvor jeg glæder mig til at læse videre, for spændende er den godt nok allerede! 

Det var alle de læste bøger i Marts måned! Super gode bøger alle sammen! 
Ser frem en til endnu flere gode bøger i April!
Læste i nogle gode bøger i Marts?


Tak til forlag og forfattere for anmeldereksemplarerne! 

Julie Midtgaard: Hendes FB side.
Helle Kaare Lindberg: Hendes FB side.
Marie Alexander White: Hendes FB side.
Palatium Books: https://www.palatium.dk/
Kis Baadsgaard: Hendes FB side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar