fredag den 9. juli 2021

Fødselsdags Giveaway! 22 År.

 Fødselsdags Giveaway! 

Så er det sørme blevet den tid igen... 
Jeg fylder år, denne gang er det 22. 
Føler jeg siger det her hvert år, men jeg kan slet ikke følge med tiden. 
Jeg føler jo stadig lige jeg er blevet 21 år. 
Tiden flyver, og nogle gange lidt for hurtigt. 
Det sidste års tid har været fuld af gode og mindre gode ting, men lad os nøjes med de gode i det her indlæg.
Jeg afsluttede min FGU tilbage i december måned, det var nu meget fantastisk. 
I januar 2021, startede jeg på et halvt års HF-Intro, som jeg afsluttede med et smukt 12-tal! Jeg er stadig vildt stolt af mig selv over det, for det havde jeg ikke forventet. 
Men det seneste års tid har også været fuld af mange fantastiske bøger. 
Og det er jo også lidt det emne indlægget her skal handle om. 
Som jeg har gjort de sidste par år på min fødselsdag, vil jeg forkæle jer fantastiske læsere og følgere med en giveaway. som tak for deres opmærksomhed.
I år har 2 forlag været skønne og sponsorere til giveawayen.
Tak til Memoris, og Straarup & Co, for de fantastiske præmier! 

Bøgerne i kan være så heldige at vinde er:
Eventyrhuset. Skrevet af T. J. Klune.
Pandava Quartet #1, Aru Shah og tidens ende. Skrevet af Roshani Chokshi.
Duftapoteket #1. Er der en hemmelighed i luften. Skrevet af Anna Ruhe. 

For at deltage i giveawayen skal i bare smide en kommentar her til indlægget, du kan kommentere lige hvad du vil, bare du husker at smide en e-mail som jeg kan kontakte dig på hvis du er heldig og vinde.  
Det eneste krav for at kunne deltage, er at du har en dansk postadresse som bøgerne kan sendes til. 
For at få ekstra lod i konkurrencen, kan du også deltage inde på Instagram, hvor du bare skal følge mig, forlagene og smide en kommentar! 
Find min instagram konto under navnet - Benedictes_bogverden.
Giveawayen slutter fredag d. 16 Juli 23:59. 

Under billedet her vil i kunne læse bagsideteksterne til bøgerne. 



Eventyrhuset: Bureaukraten Linus er systemets mand. Slavisk følger han reglerne til punkt og prikke, når han inspicerer børnehjem for børn med magiske evner. Hans grå personlighed og loyalitet over for systemet gør ham til det oplagte valg til en hemmelig opgave: På en lille ø i havet ligger et børnehjem for særligt farlige børn.
Her venter der Linus en række overraskelser, ikke mindst da han opdager, at et af de seks usædvanlige børn kan forårsage Jordens undergang.
- Jeg elskede denne bog! Den er virkelig fantastisk. Den indeholder en masse vigtige, relevante og spændende emner, som seksualitet, venskaber, familie, accept og forståelse! Jeg kan kun anbefale den. 

Pandava Quartet #1, Aru Shah og tidens ende: Aru Shah har det med at fordreje sandheden en lille smule, for at passe ind blandt de rige børn på skolen, hvor hun går. Mens hendes klassekammerater flyver til eksotiske rejsemål, skal hun selv tilbringe efterårsferien på Museet for Indisk Kultur og Oldtidskunst, hvor hendes mor arbejder.
En dag dukker tre af hendes klassekammerater op på museet for at afsløre en af Arus løgne. De tror ikke på, at en af lamperne på museet er forbande. Ved en fejl slipper Aru en ældgammel dæmon fri, hvis eneste mission er at vække guden Shiva – Ødelæggeren.
Hendes klassekammerater og mor er fastfrosset i tiden, og nu er det op til Aru at redde dem.
 
- Det her er helt klart blevet en af mine yndlings fantasy serier! Jeg elsker handlingen, men jeg elsker Aru og hendes personlighed endnu mere! Lige meget om du vinder, så læs den altså lige! 

Duftapoteket #1, Der er en hemmelighed i luften: Det luger mærkeligt i den gamle villa – af tusind ting på samme tid. Det er det første, Luzie lægger mærke til ved deres nye hjem den kedelige landsby. Men ingen ved, hvor lugtene kommer fra.
Sammen med sin lillebror Benno og nabodrengen Mats begynder Luzie at undersøge villaen. Men børnene har ingen anelse om, hvad huset gemmer på af hemmeligheder. I et skjult rum med reoler fra gulv til loft finder de et hav af flasker med farverige, mystiske dufte. Men i flaskerne bobler ikke bare dejlige overraskelser. De er også fulde af farer. Og en af dem skulle de aldrig have åbnet…
- Det her er en fantastisk og medrivende serie! Jeg kan anbefale den til alle, men specielt familier med yngre børn tror jeg den ville egne sig perfekt til! Jeg er helt sikker på den vil egne sig fantastisk til både træning af læsning, og til hyggeligt højtlæsning! 

Det er så bøgerne i kan vinde! 
Held og lykke, igen tusind tak fordi i følger med ved mig! 

7 kommentarer:

  1. Dem vil jeg meget gerne vinde.
    E-mail: lisbethmajas84@gmail.com

    SvarSlet
  2. Tillykke. Fedt du giver gaver på din fødselsdag

    SvarSlet
  3. Tillykke og tak for en spændende bogblog��.
    Sim@vucfyn.dk
    Gode sommer- og fødselsdagshilsner
    Sidsel Sander Mittet

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen.
    Fra Bethinaea@gmail.com

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen. Fedt at du giver gaver.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke.
    Sofie.slott(a)Gmail.com

    SvarSlet