lørdag den 3. juli 2021

Wrap-up Juni. - 2021.

 Wrap-up for Juni måned.

Så er endnu en måned slut, og det betyder jo som altid,
 at det er tid til en lille opsamling på måneden og de læste bøger! 
Jeg vil sige at Juni har været en helt okay læsemåned. Jeg fik tidligt sommerferie, allerede efter den 9 Juni havde jeg ikke mere at gøre på skolen. 
Så jeg har haft pænt mange timer til rådighed til læsning. 
Dog har jeg også skulle finde mig en helt anden rutine i min dagligdag nu hvor jeg er gået på ferie, 
og det er nu ikke hele tiden gået lige godt.
Men jeg føler nu at jeg har fundet en der fungere nogenlunde for mig. 
Dog skal det siges at tættere på slutningen af måneden begyndte jeg at bruge ret meget tid sammen med en veninde, og det betyder altså også at jeg har brugt lidt mindre tid på læsningen.

Dog har jeg alligevel formået at læse 16 hele bøger, og en enkel jeg ikke har kunnet færdiggøre da bogen ikke fangede mig, og en enkel påbegyndt som bliver færdiglæs i Juli.
11 fysiske bøger, 1 e-bog, og 4 lydbøger fik jeg færdiggjort i Juni! 
alt i alt ca 4600 sider. 
Jeg er hvert fald pænt tilfreds med månedens læsning, og krydser fingre for Juli bliver lige så god! 







  1. Det begyndte i en elevator. Skrevet af Jasmine Guillory. - 2 Stjerner.
  2. Hopeless #1, Uden håb. Skrevet af Colleen Hoover. - 5 Stjerner.
  3. Hopeless #2, Altid håb. Skrevet af Colleen Hoover. - 5 Stjerner.
  4. Xanas Bog #1, Tidens fange. Skrevet af Søren Juhler. - 3,5 Stjerner.
  5. Nattens Hus #3, Udvalgt. Skrevet af P. C. Cast, & Kristin Cast. - 4 Stjerner. - Lydbog.
  6. Nattens Hus #4, Utæmmet. Skrevet af P. C. Cast, & Kristin Cast. - 4 Stjerner. - Lydbog.
  7. Nattens Hus #5, Jaget. Skrevet af P. C. Cast & Kristin Cast. - 4 Stjerner. - Lydbog.
  8. Pandava Quartet #3, Aru Shah og ønsketræet. Skrevet af Roshani Chokshi. - 5 Stjerner.
  9. Mørkets Cirkel #1, Skyggefolket. Skrevet af Claus Jensen. - Ingen stjerne rating da jeg ikke kunne færdiglæse bogen. 
  10. Tør du? #3, Emma Jos søde kys. Skrevet af Ella-Maluca Floyd. - 5 Stjerner.
  11. Duftapoteket #5, I den tabte tids by. Skrevet af Anna Ruhe. - 5 Stjerner.
  12. Briar U #4, Udfordringen. Skrevet af Elle Kennedy. - 5 Stjerner.
  13. Dicte var her. Skrevet af Eva Munk. - 5 Stjerner.
  14. IZOLA #2, Kampen for Valianien. Skrevet af Christina Bonde. - 3,5 Stjerner. 
  15. Onshore #1, Hvor jeg hører til. Skrevet af K. L. Berger. - 5 Stjerner.
  16. IZOLA #3, Tilbage til Izola. Skrevet af Christina Bonde. - 3,5 Stjerner.
  17. Unearthly #1, Kald mig engel. Skrevet af Cynthia Hand. - 5 Stjerner. - Lydbog.
  18. Modsætninger mødes #3, Med hjertet som indsats. Skrevet af Simona Ahenstedt. - 3 Stjerner.
  19. Xanas Bog #2, Molks hævn. Skrevet af Søren Juhler. - Ikke læst færdig endnu, bliver gjort færdig i Juli. 
Det var så alle de læste bøger! 
Det blev alligevel til en pænt lang liste, længere end jeg havde forventet. 
Har i læst nogle gode bøger i Juni måned i kan anbefale? 



Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne. 

Søren Juhler: 
Eva Munk: Hendes fb side.
Forlaget Gutkind: https://gutkind.dk/
Flamingo forlaget: https://flamingobooks.dk/
Straarup & Co:Straaup & Co.
Ella-Maluca Floyd: Hendes Fb side.
Claus Jensen: 
Palatium Books: https://www.palatium.dk/

1 kommentar: