torsdag den 1. juli 2021

Tbr Juli. - 2021.

 Tbr for Juli måned. 

Så er det blevet Juli måned, og det er derfor tid til en ny Tbr for måneden. 
Juni var faktisk en overraskende god læsemåned for mig, hvilket jeg er ret overrasket over for jeg følte ikke rigtigt jeg fik læst særlig meget sidst på måneden. 

Men jeg har jo også fortsat ferie i hele Juli måned, så jeg krydser fingre for at få læst lige så mange bøger denne gang. 
Jeg er faktisk allerede i gang med månedens første bog, for jeg nåede aldrig at afslutte den i Juni. 
Så det er jo selvfølgelig månedens første bog. 

Men her i Juli måned har jeg jo også fødselsdag, puha 22 år. Jeg begynder så småt at føle mig gammel...
Men i forbindelse med det, holder jeg jo også en fødselsdags giveaway. 
Jeg vil som altid forkæle jer følgere og læsere som tak for at i følger med på bloggen. 
I år har Straaup & co og Forlaget Memoris været så søde at sponsorere præmierne, og jeg glæder mig meget til at dele dem med jer! 
Så følg med på bloggen og instagram, for der bliver konkurrencen offentliggjort den 9 Juli kl 13:00 ca. 

Men nu til min TBR!






  1. Xanas Bog #2, Molks hævn. Skrevet af Søren Juhler. - Et anmeldereksemplar. - Bogen her handler fortsat om Dante, Lucy, Xana og Storms kampe imod Molk. Mystiske ting sker, historier forandre sig, samt omgivelserne bliver anderledes. Hvad har Molk nu gang i?! - Jeg er ret spændt på denne toer, første bog fangede ikke helt, men var stadig en ret godt skrevet bog. Måske fanger bog to bedre! 
  2. Eventyrhuset. Skrevet af T. J. Klune. - Et anmeldereksemplar. - I får lige bagsideteksten her. - Bureaukraten Linus er systemets mand. Slavisk følger han reglerne til punkt og prikke, når han inspicerer børnehjem for børn med magiske evner. Hans grå personlighed og loyalitet over for systemet gør ham til det oplagte valg til en hemmelig opgave: På en lille ø i havet ligger et børnehjem for særligt farlige børn. - Det lyder som en vildt spændende bog! Og jeg har hørt meget godt om den. Faktisk er det også en af præmierne! 
  3. #snart30. Skrevet af Patricia Jiménez. - Et anmeldereksemplar. - Bogen her er anden bog om Freja der efter et længere forhold har kastet sig ud i tinderverdenen og hendes fortsatte rejse som single pige. - Jeg har været ret spændt på den her, for jeg knus elskede første bog. Den var underholdende, medrivende og fantastisk godt skrevet. 
  4. Blodets bånd #1, blodsøstre. Skrevet af Pernille Eybye. - Bogen her er denne måneds genlæsning, og jeg glæder mig faktisk helt vildt til at læse den. Den handler om 18 årige Kassie, som i virkeligheden ikke længere er 18 år. For 20 år siden blev hun hevet op af en flod og forvandlet til vampyr. Men hun har ingen minder om fortiden, så hun ved ikke hvem hun virkelig er. Men det forandre sig så småt da hun møder Leo. Men Leo har også mørke hemmeligheder. - Det er 100 år siden jeg læste bogen første gang, så jeg kan ikke huske særlig meget, men lidt kan jeg og jeg kan fortælle at den er virkelig god! 
  5. Whiskey Beach. Skrevet af Nora Roberts. - Bogen handler om Eli der er blevet beskyldt for mordet på sin kone. I håbet om at få fred tager han til Bluff House på Whiskey Beach som er en gård der har været i familien i genarationer. Der møder han Abra. Kvinden der har taget sig af stedet. I starten er hun et irritationsmoment, men langsomt begynder de at tiltrækkes af hinanden. Men mordanklagen hænger stadig over Eli.. - Jeg har tidligere elsket de bøger jeg har læst af Roberts, så jeg er virkelig spændt på denne her også! 
Det var så de valgte bøger for denne her måned! 
Jeg vil selvfølgelig også få lyttet til lidt lydbøger i løbet af måneden. 



Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne. 

Søren Juhler: 
Patricia Jiménez: Hendes fb side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar