torsdag den 5. august 2021

Wrap-up Juli. - 2021.

 Wrap-up for Juli måned.

Så er Juli slut! Sikke hurtigt den måned gik.. 
Jeg føler så heller ikke jeg har lavet andet end at være sammen med folk konstant, 
så tiden er virkelig bare fløjet med alt den gode selvskab. 
Min ferie er blevet noget anderledes end jeg lige havde troet den ville blive. 
Men jeg har selvfølgelig også fået læst en masse.  
11 fysiske bøger 3 lydbøger og 1 bog jeg påbegyndte, men ikke afsluttede før 1 August. 
Det blev altså til ca 4000 sider i løbet af måneden, det er jeg nu pænt tilfreds med! 
I løbet af Juli måned har jeg også deltaget i readalonget på "An Ember In The Ashes" serien, og eftersom jeg har hørt at fjerde bog snart udkommer på dansk, tænkte jeg det ville være en god mulighed for at genopfriske hukommelsen med alle detaljerne til fjerde bog kommer.  

Men nu til listen over de læste bøger!



  1. Xanas Bog #2, Molks hævn. Skrevet af Søren Juhler. - 4 Stjerner.
  2. Eventyrhuset. Skrevet af T. J. Klune. - 5 Stjerner.
  3. #Snart30. Skrevet af Patricia Jiménez. - 5 Stjerner.
  4. Haimmelkrystallens Børn #2, Andrails Tjenere. Skrevet af Mette Østergaard. - 1 Stjerne. 
  5. Unearthly #2, Det fortabte paradise. Skrevet af Cynthia Hand. - 5 Stjerner. 
  6. Blodets Bånd #1, Blodsøstre. Skrevet af Pernille Eybye. - 4 Stjerner. - Lydbog.
  7. Whiskey Beach. Skrevet af Nora Roberts. - 2 Stjerner. 
  8. Heartstopper #1. Skrevet af Alice Oseman. - 4 Stjerner. 
  9. Heartstopper #2. Skrevet af Alice Oseman. - 5 Stjerner. 
  10. An Ember In The Ashes #1, Det ulmende oprør. Skrevet af Sabaa Tahir. - 5 Stjerner. 
  11. I det øjeblik jeg var din. Skrevet af Mhairi McFarlane. - 5 Stjerner.
  12. Unearthly #3, Vejen til helvede. Skrevet af Cynthia Hand. - 5 Stjerner. 
  13. Onshore #2, Hvor ingen ser det. Skrevet af K. L. Berger. - 5 Stjerner.
  14. Ambassadørens Mission #1, Tyvejægeren. Skrevet af Trudi Canavan. - 4 Stjerner.
  15. Arias Fortælling Bind #1, Kaldet. Skrevet af Ida Søby Fogh. - De første 80 sider, nåede ikke ar færdiggøre den. 

Det var så de læste og lyttede bøger i Juli måned.
Der var en masse 5 stjernede bøger, men det var også bare en måned med en masse fantastiske bøger! 
Fik i læst nogle fantastiske bøger i Juli måned? 




Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Forlaget Memoris: https://memoris.dk/
Søren Juhler: 
Ida Søby Fogh. Hendes fb side.
Patricia Jiménez: Hendes Fb side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar