lørdag den 4. september 2021

Wrap-up August. - 2021.

 Wrap-up for August måned.

Så er vi ovre august måned, hold nu helt fast hvor går tiden stærkt. 
Inden jeg ser mig om, er vi færdig med år 2021, og vi starter forfra med Januar. 
August har ikke været min bedste læsemåned i år. 
Jeg startede på mig første rigtigt HF år den 19 august. Det har virkelig været hårdt, og overskuden har været lav. 
Der for fik jeg heller ikke læst særlig meget de sidste 2 uger af måneden. 
Men i alt fik jeg læst omkring 14 bøger. 
2 lydbøger, og 12 fysiske bøger, og så fik jeg også påbegyndt en, som jeg ikke nåede at blive færdig med før august sluttede, men den tager jeg i september så. 
Så okay, det var da nok alligevel en okay læsemåneden, men det meste af det var i starten af måneden. 
Jeg startede også måneden ud med et Readathon, hvor jeg fik læst 3 hele bøger og påbegyndt 1, så jeg startede stærkt ud. 
I alt blev det til ca 4144 sider. Så okay, det var nu alligevel en okay god læsemåned, det var bare de sidste 2 uger af måneden det gik sløvt for sig. 

Men nu til en hurtig opsamling på de læste bøger! 



  1. Arias fortælling bind #1. Kaldet. Skrevet af Ida Søby Fogh. - 4 Stjerner.
  2. The Folk of the Air. #1, Prinsen af ondskab. Skrevet af Holly Black. - 5 Stjerner.
  3. Heartstopper #1. Skrevet af Alice Oseman. - 4 Stjerner.
  4. Howl's moving castle. Skrevet af Diana Wynne Jones. - 4 Stjerner. - Lydbog.
  5. Throne of Glass #4A, Skyggernes Dronning. Skrevet af Sarah J. Maas. - 5 Stjerner.
  6. Throne of Glass #4B, Lysets Dronning. Skrevet af Sarah J. Maas. - 5 Stjerner. 
  7. An Ember in the Ashes #2, En flamme i natten. Skrevet af Sabaa Tahir. - 5 Stjerner. 
  8. Arias fortælling bind #2, Synet. Skrevet af Ida Søby Fogh. - 5 Stjerner.
  9. En af os lyver #2, En af os dræber. Skrevet af Karen M. McManus. - 4 Stjerner. 
  10. The Raven Cycle #1, The Raven Boys. Skrevet af Maggie Stiefvater. - 5 Stjerner. - Lydbog.
  11. Mari Licas #1, Valiendrias skjulte lys. Skrevet af M. E. Elberg. - 3,5 Stjerner. 
  12. An Ember in the Ashes #3, Døden bag portene. Skrevet af Sabaa Tahir. - 5 Stjerner. 
  13. #Murtrendning #2, #Støtetmord. Skrevet af Gretchen McNeil. - 5 Stjerner. 
  14. Dengang vi troede på havfruer. Skrevet af Barbara O´Neal. - Kun nået til side 259. 
Det var så de læste bøger i august! 
Det var en masse fantastiske bøger, men specielt Prinsen af ondskab og #Støtetmord,
formåede at overraske mig. Det helt sikkert serier jeg meget gerne snart vil læse videre på.
Har i læst nogle specielle bøger der bare overraskede i august? 





Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Straarup & Co.: https://straarupogco.dk/
Alvilda forlaget: http://alvilda.dk/
Ida Søby Fogh: Forfatter siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar