mandag den 4. oktober 2021

Wrap-up September. - 2021.

 Wrap-up for September måned.

Så er endnu en måned gået, og det er derfor blevet tid til en opsamling,
på måneden og de læste bøger. 
September har bestemt ikke været min læsemåned, derimod er det for første gang sket i år, at jeg ikke har kunnet færdiglæse min tbr...
Jeg har siden skolestart kæmpet med læselyst, overskud og tid. 
Jeg har kæmpet med nogle rygter, hvilket har skabt frustrationer og diskussioner, 
samt en overflytning til andet hold. 
Det har gjort jeg ikke har kunnet sætte mig og koncentrere mig særligt meget om bøgerne, hvilket virkelig er øv, for det er noget af det bedste jeg ved. At åbne en bog og forsvinde i en anden verden. 
Men denne gang hjalp bøgerne bare ikke, virkeligheden pressede for hårdt på.
Men nu er der lagt lå på den trælse situation, og jeg kan få ro i min hverdag, og forhåbentligt mere overskud til mine bøger! 

Måneden bestod af de sidste sider i "Dengang vi troede på havfruer" 4 færdiglæste bøger, 1 påbegyndt, og 2 lydbøger. 
Ca 1700 fysisk læste sider, hvilket er noget mindre end de seneste par måneders resultater.. 

Nå, men nu til listen! 
 


  1. Dengang vi troede på havfruer. Skrevet af Barbara O´Neal. - 4 Stjerner.
  2. Mæsker #2, Trubaduren. Skrevet af Majbrit Ravnholt Cramer. - 5 Stjerner.
  3. Et split sekund. Skrevet af Mhairi McFarlane. - 4 Stjerner. 
  4. Jeg er Leona. Skrevet af Line Baugstø. - 4 Stjerner.
  5. Kærlighedsgåder #2, Hvorfor lyve? - 4 Stjerner. 
  6. Sprækken til Luscuro #2, Elementsygen. - 5 Stjerner, Lydbog.
  7. The Lone City #1, The Jewel. Skrevet af Amy Ewing. - 4 Stjerner, Lydbog.
  8. Verdensherrerne #3, Genkendelsen. Skrevet af Pernille Neergård. - De første 277 sider, mere nåede jeg ikke inden månedens sluttede. 

Det var så septembers læste og lyttede bøger. 
Det var langt fra så mange jeg gerne ville have nået, men når man tænker over det er det vel en okay stak jeg fik læst og lyttet. Lidt er jo også bedre end intet! 
Fik i læst nogle gode bøger i september? 



Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Majbrit Ravnholt Cramer: Forfatterens Facebook side.
Straarup & Co: https://straarupogco.dk/
HarperCollins Nordic: https://harpercollins.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar