torsdag den 7. juli 2022

Wrap-up Juni. - 2022.

 Wrap-up for Juni måned. 

Så er endnu en måned slut, og det er blevet tid til en opsamling på månedens læste bøger!
Men ikke nok med at en måned er slut, så er vi også et halvt år inde i 2022, og det går overraskende godt for mit læsemål! Jeg har fået læst meget mere end jeg lige havde regnet med, og jeg håber virkelig resten af året kommer til, at gå lige så godt, selvom jeg godt kan tvivle lidt. 
Men nu til Juni måneds bøger! 
Jeg har fået læst i alt 14 bøger, 13 fysiske/ebøger, og en enkel lydbog! Ca. 4780 sider! 
Det er alligevel en del mere end jeg havde regnet med, da jeg alligevel havde 3 eksamener at læse op til i løbet af måneden. 
Så alt i alt vil jeg sige, at det har været en ret god læsemåned! 
Nu har jeg sommerferie, og jeg skal derfor selvfølgelig læse en masse bøger i Juli måned! 

Men nu til de læste bøger! 
  1. Det du ikke ser. Skrevet af Michella Rasmussen. - 5 Stjerner.
  2. De glemte vogtere #1. Skrevet af Andreas Boeskov. - 5 Stjerner. 
  3. Folk of the air #3, Dronningen af intet. Skrevet af Holly Black. - 5 Stjerner. 
  4. Firekeepers Datter. Skrevet af Angeline Boulley. - 5 Stjerner. 
  5. Er du okay Maja? Skrevet af Anika Eibe. - 5 Stjerner. 
  6. This Woven kingdom #1. Skrevet af Tahereh Mafi. - 4 Stjerner. 
  7. Under den hviskende dør. Skrevet af T. J. Klune. - 5 Stjerner. 
  8. Vølvens vej #1, Snehild. Skrevet af Anne-Marie Vedsø Olesen. - 5 Stjerner.
  9. Stjernekrønikerne #2, K'harwyngars Dronning. Skrevet af Mads Schack-Lindhardt. - 4 Stjerner. 
  10. Sort måne #2. Blodrus. Skrevet af Haidi W. Klaris. - 5 Stjerner. 
  11. Udstillet. Skrevet af Nicole Boyle Rødtnes. - 4 Stjerner. - Lydbog. 
  12. Stjernekrønikerne #3, Qul Sasas Skygger. Skrevet af Mads Schack-Lindhardt. - 5 Stjerner. 
  13. Stjernekrønikerne #4, Zinvaris dyb. Skrevet af Mads Schack-Lindhardt. - 5 Stjerner. 
  14. Stjernekrønikerne #5, Illiéndirs Flamme. Skrevet af Mads Schack-Lindhardt. - 5 Stjerner. 

Denne måned har jeg ikke bare læst en del bøger, jeg har også læst mange utroligt fantastiske bøger! Jeg er helt blæst bag over af alle de fantastiske læseoplevelser, og glæder mig til forhåbentligt en lige så fantastisk læsemåned i juli måned! 

Den bog der nok gjorde størst indtryk på mig i denne måned, vil jeg sige er "Det du ikke ser" skrevet af Michella Rasmussen. - Bogen er velskrevet, fuld af følelser og fremviser et emne som jeg nemt kan sætte mig ind i og forstå. Samtidig med at handlingen er relevant og vigtig, så var den også medrivende. Det var interessant at følge Frederikke, og se hvordan hun håndterede de følelser hun gik og sloges med, samtidig med hun navigerede i dagligdagen. Det helt klart en bog jeg varmt kan anbefale alle at give en chance! 

Har i læst nogle gode bøger i Juni? 





Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Michella Rasmussen: Forfatterens Facebook side.
Andreas Boeskov: Forfatterens Facebook side.
Forlaget Gutkind: https://gutkind.dk/
Forlaget Memoris: https://memoris.dk/
Anne-Marie Vedsø Olesen: Forfatterens Facebook side.
Haidi W. Klaris: Forfatterens Facebook Side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar