søndag den 3. november 2019

Wrap-up - Oktober 2019.

Min Wrap-up for Oktober måned! 

Hvor tiden dog altså går stærkt! Jeg kan slet ikke følge med mere, jeg synes lige vi var gået ind i Oktober, men nu den måned også allerede ovre. 
Oktober måned blev heller ikke lige min læsemåned, jeg endte nemlig med at lægge mig syg, en slem gang feber og ondt i halsen der så endte over i nogle andre ting jeg skulle på sygehuset med. 
Men man tænker så jamen sygdom burde da give chancen for at læse en masse! Men nej ikke denne gang, koncentrationen var helt i bund, den stod på søvn og serie. 
Men jeg fik alligevel læst 5 af bøgerne på min tbr, jeg nåede ikke den sidste som var 
- Bjergtaget #2, Smagen af aske. - 
Som jeg så håber at få læst i November istedet! 
Men det blev i alt til omkring 1631 sider jeg fik læst, så bøgerne var alligevel middel tykkelse! 
Men det var gode bøger, og jeg nød virkelig at få læst dem alle! 

Men nu til opsamlingen på hvilke bøger det var! 


  1. Awen #1, Kaldet fra Galathea. Skrevet af Nathali og Bettina Liane. - Et anmeldereksemplar fra Turbine forlaget, jeg var oprindeligt gået igang med den i September, men nåede ikke at blive færdig med den før den nye måned. Men sikke en bog, spækket med spænding, drama, magi og venskaber! Jeg glæder mig meget til en to´er!
  2. Fortællinger fra døden #3, Dødens Engel. Skrevet af Katja Berger. - Et anmeldereksemplar fra Dreamlitt forlag. Dette er en serie jeg er ret vild med, for Katja formår at skrive livligt og humoristisk samtidig med det er seriøst, og det er nogle bøger jeg bare kan læne mig tilbage og nyde, og det var denne tredje bog specielt også, for sikke en slutning!
  3. Alvina #2, Skyggejæger. Skrevet af Chloè Esposito. -  Et anmeldereksemplar fra People´s Press. Alvina er en forskruget kvinde, men hvor er hun alligevel ret underholdende at følge, trods hun nærmest er umulig at holde af, så havde jeg alligevel savnet hende en del, jeg kan hvert fald næsten ikke vente på den tredje og afsluttende bog mere! 
  4. Fanny Fairychild og det magiske spejl #1. Skrevet af Lykke Lindbo. - Et anmeldereksemplar fra forfatteren af. Virkelig spændende børnebog, og helt sikkert en jeg glæder mig til at læse videre på. Trods bogen nok mere hælder til børnenes ende 10+ så vil jeg sige at voksne sagtens også kan nyde bogen!
  5. Ovanienprofetierne #3, Ildstorm. Skrevet af Lene Dybdahl. - Et anmeldereksemplar fra forfatteren af. Nøj hvor nød jeg at være til bare i Ovanien og følge den vilde Skyriel på flere eventyrer og kampe, hun var lige så spændende og arrig som hun hele tiden har været, og jeg må sige igennem den tredje og sidste bog kom jeg bare til at holde endnu mere af hende! 

Det var så de læste bøger! Jeg glæder mig til en ny måned, med forhåbentligt flere bøger! 
Tak til - 
Turbine forlag: https://turbine.dk/
Dreamlitt forlag: https://dreamlitt.com/
People´s Press: https://peoplespress.dk/
For alle anmeldereksemplarerne! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar