fredag den 1. november 2019

Tbr - November 2019.

Min Tbr for November måned! 

Sikke dog tiden den går! Vi er allerede i November, og har kun 2 måneder tilbage af 2019, jeg kan slet ikke følge med mere, håber ikke jeg er den eneste der føler sådan! 
Men nu nærmer vi os julen og vinteren, og det kan jeg godt nok også mærke, både på forkølelse, juleslikket der er kommet frem i butikkerne og kulden! Sikke koldt det blevet, er jeg dog ikke en fan af, dog elsker jeg de tidligt mørke aftner, det simpelhent så hyggeligt at læse i! 
Men nu til sagens kerne, jeg skal have gang i en ny tbr! Eftersom jeg de seneste par måneder ikke har læst meget, eller nået alle bøgerne på mine tbr´s har jeg valgt at gøre denne rigtig kort! 
Den er på 3 bøger denne gang, men som altid vil jeg jo håbe på mange flere, 
jeg vil dog bare ikke satse for stort denne gang.

Tak til - 
Forlaget Facet: https://forlaget-facet.dk/
&
Forlaget Alvilda:http://www.alvilda.dk/
For anmeldereksemplarerne!

Men nu til min korte liste! 


  1. Det ulmende oprør #1, An amber in the Ashes. Skrevet af Sabaa Tahir. - Et anmeldereksemplar fra Alvilda forlaget. Jeg så denne bog på instagram den ene dag og slog den op, og hvor lyder den spændende! Så jeg skrev til forlaget og hørte om de ville give et eksemplar, og det var jeg så heldig at de ville! Glæder mig sådan til at gå igang med den! 
  2. Bjergtaget #2, Smagen af aske. Skrevet af Sidsel Sander Mittet. - Et anmeldereksemplar fra Forlaget Facet. Jeg var ret vild med den første bog, og jeg ser frem til at læse videre på Bjergtaget og fordybe mig i elvere, folkeviser og spænding! 
  3. Rød og Blå #1, Den sorte enkes by. Skrevet af Nicole Boyle Rødtnes. - Et anmeldereksemplar mere fra Alvilda forlaget. Jeg var til et event i Kbh angående denne bog ved forlaget og der fortalte forfatteren livligt og spændende om hvad bogen handler om, og hvor må jeg sige jeg er spændt, jeg har også set mange rose bogen til skyerne allerede, så jeg er da spændt på om den lever op til forventningerne! 

Dette var så de planlagte bøger for November, den er kort, men fyldt med nogle forhåbentligt spændende bøger! Jeg glæder mig hvert fald til at læse dem.
Hvad skal i læse i November måned? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar