fredag den 17. juli 2020

Vinder af fødseldags giveaway!

Vinderen! 

Så er konkurrencen slut, og det er derfor blevet tid til at offentliggøre vinderen! 
Men først vil jeg lige sige tak for den store interesse og deltagelse i min konkurrence, 
det gør mig så glad at der har været så stor interesse igen! 
Og tusind tak til alle dem der har ønsket mig tillykke, det varmer mit hjerte! 

Men nu skal vinderen afsløres! 
Hellolasse 
Fra Instagram var den heldige vinder i konkurrencen om 
- Bjergtaget #1 Og de blev lokket. 
- Woodlake-serien #1, Et rigtigt håndværkertilbud.
- Afstanden mellem dig og mig. 

Vinderen er blevet kontaktet. 
Og endnu engang tusind tak for alle deltagelserne! 





Og igen tusind tak til forlagene sponsorerende der denne konkurrence! 

Palatium Books: https://www.palatium.dk/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar