torsdag den 2. juli 2020

Tbr Juli. - 2020.

Tbr for Juli måned! 

Så er det blevet Juli! 
Og det betyder jeg snart har ferie, og nøj hvor jeg glæder mig til at kunne slappe af, 
sove længe og læse alt det jeg vil uden at tænke på skole! 
Men Juli betyder jo egentlig også tid til en ny Tbr, og eftersom det også er ferietid, satser jeg på at få nået en god stak bøger i denne måned! 
Jeg skal dog lige have læst - Afstanden mellem dig og mig. - færdig først, da jeg ikke nåede at læse den færdig i Juni måned, men jeg må sige det allerede en ret god bog! 
Men Juli måned betyder også fødseldag for mig! Jeg fylder nemlig 21 år den 9. Juli, men det ikke kun mig der skal forkæles, det skal en heldig vinder nemlig også, 
jeg har nemlig besluttet mig at holde endnu en fødseldags giveaway, da sidste års var et hit! Men hvilke bøger i kan vinde, det afsløre jeg ikke før den 9. Juli. 

Men skal vi ikke komme igang med liste nu?!






  1. Afstanden mellem dig og mig. Skrevet af Camilla Ørsum. - Et overraskelses eksemplar fra Gyldendal ung. - Jeg nåede kun at læse første halvdel af bogen i Juni, og skal nu afslutte den, men nøj hvor er den allerede god! 
  2. Riverdale #1, Dagen før dagen. Skrevet af Micol Ostov. - Anmeldereksemplar fra Alvilda. - Jeg har kun set serien, så jeg er virkelig spændt på om bogen kan leve op til de forventninger jeg har! 
  3. Aru Shah og tidens ende #1. Skrevet af Roshani Chokshi. - Anmeldereksemplar fra Straarup & Co. - Har hørt virkelig meget godt om den, så jeg glæder mig virkelig til at læse den! 
  4. Mørkets Bedrag. Skrevet af Colleen Hoover. - Et anmeldereksemplar fra Lindhart og Ringhof. - Har elsket alle de Colleen Hoover bøger jeg har læst, så jeg er virkelig spændt på om denne her vil kunne leve op til de ualmindelige høje forventninger jeg har! 
  5. Duftapoteket #1, Der er en hemmelighed i luften. Skrevet af Anna Ruhe. - Et anmeldereksemplar mere fra Straaup & Co. - Endnu en bog som jeg har hørt så sindsygt meget godt om, men har også hørt at den kan være lidt speciel, så det er jeg spændt på at opleve! 
  6. Children of blood and bone #1, Solstenen. Skrevet af Tomi Adeyemi. - Et anmeldereksemplar fra Politikens forlag. - Dette er en bog jeg har hørt meget godt om, men også en jeg bare glæder mig rigtig meget til, for den lyder super spændende og noget lige for mig! 
Men dette var så de bøger jeg har valgt ud som skal læses i Juni måned, 
men jeg regner nu med at få læst meget mere! 
Skal i læse noget bestemt, eller er der måske bare en bestemt bog i glæder jer mest til? 



Tusind tak til alle forlagene for anmeldereksemplarerne. 

Straarup & Co: https://straarupogco.dk/



Ingen kommentarer:

Send en kommentar