lørdag den 4. juli 2020

Wrap-up Juni. - 2020.

Wrap-up for juni måned.

Så er Juni ovre, og der er derfor blevet tid til en ny opsamling over månedens læste bøger.
Jeg fik læst i alt 10 bøger, og begyndt på en, som jeg dog ikke nåede at læse færdig, men som jeg har planer om at få læst i starten af Juli måned! 
10 bøger vil jeg nu stadig sige er rigtig fint, for jeg føler faktisk bare jeg har været igang hele måneden, og at tiden bare er fløjet! Ærligtalt har jeg lidt haft følelsen af ikke at kunne følge helt med. 
Juni har været en måned med op og nedture for mig, endte i lidt familieproblemer, hvilket bestemt ikke var sjovt, men der er heldigvis lidt mere ro på den nu!
Og i side antal blev det forresten til ca 3905. Det er nu alligevel et pænt antal sider, men der har nu også været et par mursten mellem de læste bøger! 

Men lad os komme igang med listen! 


  1. Et lille skridt på vejen. Skrevet af Jenny Fagerlund. - Et anmeldereksemplar fra Palatium Books. - En super fin familiebog, med en lille smule kærlighed. Desværre også en bog der til tider tabte mig, men nu alligevel en der kan anbefales! - Anmeldelsen.
  2. Hvis bare du var min. Skrevet af Mhairi McFarlane. - Et anmeldereksemplar fra HarperCollins Nordic. - En fantastik bog! Jeg simpelhen knus elskede denne bog, og jeg kan virkelig ikke vente til at læse mere fra denne forfatter! - Anmeldelsen.
  3. En fortælling om sangfugle og slanger. Skrevet af Suzanne Collins. - En overraskelses bog fra Gyldendalung. - Jeg var ret overrasket da jeg modtog bogen, og lidt skeptisk, jeg troede nemlig ikke den var noget for mig, men inden jeg så mig om var jeg færdig med den og havde fået en fantastisk læseoplevelse! 
  4. Dødefolket #1, Gråzonen. Skrevet af Aura Isolde. - Dette var en bog jeg vandt ved forfatteren, og nu har jeg endelig fået læst den! Og hvor nød jeg den, glæder mig virkelig til en fortsættelse til denne serie! 
  5. Hvis jeg falder (#1) Skrevet af Anne Thorogood. - Et anmeldereksemplar fra forfatteren. - Simpelhen en fantastisk bog! Jeg læste den i et hug, og jeg kan kun sige jeg fik en vidunderlig læseoplevelse! 
  6. Ramt af dig. (#2). Skrevet af Anne Thorogood. - Et anmeldereksemplar fra forfatteren. - Endnu en fantastisk bog fra en dygtig forfatter! Jeg læste også denne her i et hug, og jeg glæder mig simpelhen bare til at læse mere fra Anne en dag! 
  7.  Sagakvartetten #1, Af blod og støv. Skrevet af Julie M. Day. - Et anmeldereksemplar fra Turbine forlaget. - Simpelhen fantastisk en start på serien! Julie har endnu engang formået at holde mig fanget og spændt! Jeg venter spændt på en fortsættelse! 
  8. Vaals Hær #1, Genkomsten. Skrevet af Eva Egeskjold. - Et anmeldereksemplar fra Dreamlitt. - Jeg elskede næslandet serien, og hvor må jeg sige jeg nød at være tilbage i det univers! Også selv om jeg et kort øjeblik havde lyst til at kyle bogen ud da to af mine ynglingskaraktere døde, men den var nu alligevel fantastisk! 
  9. Du må aldrig glemme mig. Skrevet af Mhairi McFarlane. - Et anmeldereksemplar fra HarperCollins Nordic. - Endnu en fantastisk bog af Mhairi! Virkelig en tårepresser! Jeg må bare have fingrene i endnu flere bøger fra denne skønne forfatter! 
  10. Kvantespring. Skrevet af Lise Villadsen. - En overraskelses bog fra Gyldendalung. - Skøn bog! Og bestemt også lærerig. Jeg slugte bogen på ingen tid, og nød den virkelig meget! skal helt sikkert have læst mere af Lise en dag! 
  11. Alting mellem dig og mig. Skrevet af Camilla Ørsum. - Endnu en overraskelses bog fra Gyldendalung. - Nåede ikke at blive færdig, meen den er nu allerede ret god! Glæder mig til at læse videre på den! 

Dette var så alle bøgerne der blev læst i Juni, en masse spændende læsestof! 
Fik i læst noget godt? 


Tak til alle forlagene og forfattere for anmeldereksemplarerne! 

HarperCollins Nordic: https://harpercollins.dk/
Palatium Books: https://www.palatium.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar