torsdag den 8. april 2021

Anmeldelse: Game On #1. - Sendt til tælling.

Game On.

Titel: Game On #1. - Sendt til tælling.

Original titel: Game On #1. - The Hook Up. 

Forfatter: Kristen Callihan. 

Udgivet på dansk ved: Flamingo. 

Udgivet på dansk den: 23/08-2017. 

Antal sider: 409. 

Antal stjerner: 4/5. 




Sendt til tælling. 

Et onenightstand mellem stjerne-quarterbacken Drew og den ambitiøse collegestuderende Anna skulle egentlig ikke være mere end det.

I hvert fald ikke fra Annas side.

Men Drew har andre planer. 
Han er en berømthed på campus og er vant til at kunne charmere alt og alle. A
nna har derimod ikke det store behov for at få en plads i spotlightet ved siden af hans side, og Drew har derfor sin sværeste kamp foran sig – kampen om at overbevise Anna om, at det de har sammen, er mere end bare sex.


Jeg læste for omkring 2 år siden bog to i denne serie, jeg vidste nemlig godt at dette var en serie man kunne læse uafhængig af hinanden, men nu har jeg endelig også fået taget mig sammen til at læse bog et. Og jeg kan kun sige at jeg er bestemt fan af Kristens skrivestil, og må snart få begyndt på tredje og sidste bog i serien! 

Da jeg begyndte på bogen, blev jeg sådan set ret hurtigt fanget af vores hovedpersoner, og handlingen, dog vil jeg også sige jeg hurtigt begyndte at føle der godt kunne være skåret lidt af handlingen fra. Jeg følte nemlig til tider det bare gik i ring, eller virkede en smule uinteressant. 
Anna kom jeg ret hurtigt til at synes om. Hun er virkelig sød, meget omsorgsfuld og opmærksom på dem omkring hende, men hun er også stædig og lidt overforsigtig. Til tider kunne hendes overforsigtighed virkelig irritere mig, jeg tog mig hvert fald mange gange i at sukke frustreret over nogle af hendes overforsigtige valg under læsningen. 
Drew var jeg lidt skeptisk omkring i starten, desværre kan jeg ikke forklare hvorfor, der var bare noget ved hans personlighed jeg ikke brød mig om. Men jo længere ind i bogen jeg kom og lærte ham bedre at kende, jo mere kom jeg også til at synes om ham, selv om jeg nu nok var lidt skeptisk omkring ham gennem hele bogen. Men jeg elskede dog hans bløde og kærlige sider han til tider viste over for Anna, og det var helt klart med til jeg kom til at synes bedre om ham undervejs. 

Handlingen i bogen kunne jeg nu rigtig godt lide. Jeg synes det var både underholdende, men også interessant at se hvor Anna og Drew ville ende henne i forhold til deres forhold. 
Anna er jo som sagt ikke interesseret i et forhold, og bestemt ikke med den populære Drew som altid er i spotlight. Og det har Anna heller ikke problemer med at udtrykke over for Drew, men det tager han sig ikke rigtigt af. For Drew er helt sikker på at Anna nok skal blive hans. 
Jeg kunne godt have set denne bog her omkring 100 sider kortere, for der var meget trækken frem og tilbage mellem Anna og Drew, og en del gentagelser af deres problemer, og det gjorde også jeg til tider kedet mig lidt. 
En ting jeg dog rigtig godt kunne lide ved bogen her, var den måde Anna og Drew egentlig passer så godt sammen, de udfordre hinanden på mange punkter, og gør også de udvikler sig mere personligt og bliver mere modne med tiden. 

Sproget i bogen er dejligt let, men der står en delt tekst på siderne, og det ikke fordi teksten er vildt stor, så det kan godt føles som meget tekst. Men handlingen er underholdende, og det gjorde også at jeg følte at jeg bare fløj gennem teksten. 
Igennem bogen møder vi jo lidt forskellige personer, men faktisk ikke så mange at det virkede uoverskueligt. Jeg synes faktisk Kristen har formået at holde ret godt styr på sine karakterer så det ikke bliver rodet for læseren. Samtidig virkede de også alle relevante og ægte. De faldt aldrig i et med tapetet, eller blev kedelige at høre om. Så det er endnu et stort plus for mig. 
Så alt i alt vil jeg sige at dette var en helt okay bog, og bestemt en bog jeg godt kunne genlæse en dag og nyde igen! Og så vil jeg da runde af med at anbefale jer læsere der elsker en underholdende, hed og spændende bog at give denne her en chance. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar