mandag den 3. maj 2021

Wrap-up April. - 2021.

 Wrap-up for April måned.

Så er April altså også slut, og vi går nu ind i femte måned af år 2021. 
Tiden går godt nok stærkt, jeg føler lige vi er gået ind i det nye år og jeg lige er begyndt på min HF-Intro. 
Nu er vi allerede inde i femte måned, jeg er snart færdig med min intro og er blevet skrevet ind til mit første år på den rigtige HF. 
Samtidig med skolen har jeg alligevel også formået at læse 60 bøger?!
Jeg er virkelig imponeret over hvor godt mit læseår allerede går, og jeg frygtede virkelig at jeg slet ikke ville nærme mig mit læsemål på 100 bøger i år. 
Nu er der jo også kun ved at være lidt over en måned til jeg går på sommerferie, 
og så har jeg virkelig lang ferie hvor jeg kan få læst en masse bøger.  

Men nok om det, nu skal vi da i gang med en opsamling på denne måneds læste bøger!
Jeg nåede op på 11 bøger, 9 fysiske, 1 lydbog og 1 e-bog. 
Jeg er også i gang med 1 lydbog mere, og en enkel fysisk bog som jeg læser med nogle andre, og dem regner jeg med at færdiggøre i Maj. 
Men i side tal blev det til ca 4178 med de fysiske, e-bogen og den bog jeg endnu ikke er færdig med.
Det er nu alligevel lidt. 





  1. Kærlighedsgåder #1. Hvorfor nu? Skrevet af Carey Heywood. - 5 Stjerner. 
  2. Awen #1. Kaldet fra Galathea. Skrevet af Nathali & Bettina Liane. - 4 Stjerner.
  3. Game On #3. Slagplanen. Skrevet af Kristen Callihan. - 5 Stjerner. 
  4. The Selection #4. Arvingen. Skrevet af Kiera Cass. - 4 Stjerner.
  5. Dæmondræberen #3. Revolution. Skrevet af Louise Haiberg. - 4 Stjerner. 
  6. Awen #2. Arven fra fortiden. Skrevet af Nathali & Bettina Liane. - 5 Stjerner.
  7. The Selection #5. Kronen. Skrevet af Kiera Cass. - 5 Stjerner.
  8. Løvindens Datter #1, Slyngelgudens valg. Skrevet af Tamora Pierce. - 4 Stjerner. - Lydbog.
  9. De 3 Udvalgte #1. Mogthunheims forbandelse. Skrevet af Paul Anthony Sørensen. - 2 Stjerner.
  10. #Bucketlist. Skrevet af Saynab Farah Dahir. - 5 Stjerner. 
  11. Låsen & Vogteren. Skrevet af Louise Haiberg. - 5 Stjerner. 

Endnu en måned med en del gode bøger! 
Krydser fingre for at Maj bliver lige så god, men nu nærmer eksamenstiden sig snart, og jeg ved endnu ikke om jeg skal op. Er nervøs. 
Har i læst nogle gode bøger i April? 



Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne. 

Palatium Books: https://www.palatium.dk/
Turbine forlaget: https://turbine.dk/
Nathali & Bettina Liane: Deres fb side.
Paul Anthony Sørensen: https://detreudvalgte.dk/
Saynab Farah Dahir:Hendes fb side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar