torsdag den 31. oktober 2019

Anmeldereksemplar. - Indtil #3 - Indtil Lilly.

Indtil. 

Titel: Indtil #3 - Indtil Lilly.

Original titel: Until #3 - Until Lilly. 

Forfatter: Aurora Rose Reynolds.

Udgivet på dansk ved: Palatium Books. 

Udgivet på dansk den: 20/08-2019.

Antal sider: 254.

Antal stjerner: 2.5/5. 

Bogen er tilsendt af forlaget,
så mange tak til dem! 


Indtil Lilly.

Tredje bind i serien Indtil fra Aurora Rose Reynolds hånd 
Cash Mayson er ikke en, der har kærester. Hvis han har lyst til sex, siger han det direkte, og der er ikke mange kvinder, der siger nej. To af hans brødre har fundet deres livs kærlighed og var ikke i tvivl, da de mødte den eneste ene, men Cash tror ikke på familiemyten, der siger, at alle mænd i Mayson-familien bliver ramt af lynet, når de bliver forelskede. Den gælder ikke for ham. Lige indtil han møder Lilly. Han bliver forelsket i hende med det samme, også selvom hun spilder en hel kop kaffe ned ad ham. På trods af at de bor tre timers kørsel fra hinanden, får Cash til sidst overbevist Lilly om, at de skal være sammen. 

Lilly leder egentlig ikke efter en kæreste, og da slet ikke sådan en som Cash, der er lige så smuk som en filmstjerne. Hun er overbevist om, at han ikke kan være interesseret i en helt almindelig pige som hende. Men til sidst lader hun sig overtale, og de bliver kærester. Desværre viser det sig, at Cashs interesse i Lilly var for god til at være sand. Han slår op med hende på sms og beder hende om aldrig at kontakte ham igen. Selv da Lilly indrømmer over for ham, at hun er gravid, er hans svar, at det vil han ikke blandes ind i. 

Nogle år senere mødes Cash og Lilly tilfældigt. De er begge i trampolinland med hver deres fireårige barn. Cashs søn og Lillys datter ligner hinanden så meget, at man kunne tro, de var tvillinger. Cash bliver med det samme forelsket i Lilly igen, men Lilly har lært lektien og er ikke interesseret. Det er noget af en udfordring for Cash at forklare, hvad der egentlig skete dengang, og overbevise Lilly om, at nu er hans kærlighed ægte.


SPOILERS FINDES I ANMELDELSEN.

Nu har jeg så fået læst den tredje bog i Indtil serien, og jeg må sige at jeg blev godt og grundigt skuffet. Ud fra bagsideteksten fik jeg fornemmelsen af en stærk, uafhængig og selvstændig kvinde, men det blev så godt og grundigt modbevist. Dette var mit sidste forsøg i denne serie, og jeg har ingen planer om at læse videre på den hvis der bliver udgivet flere bøger. 

Lilly og Cash forelsker sig, men forholdet holder ikke længe før Cash dropper Lilly på en grum måde. Men omkring fire år senere møder de hinanden igen, med hver deres barn. Men Cash indser hurtigt at den lille Lilly har med sig er hans, og han føler sig forrådt. 
Men ikke lige så forrådt som Lilly føler sig, og hun har ingen planer om at finde sammen med ham igen, dog vil hun lade ham komme ind i sin datters liv. 

Jeg var rigtig spændt på at gå igang med bogen, og den virkede også virkelig lovende i starten omkring de første 40-50 sider, men så ændrede det sig hurtigt, og jeg blev skuffet.
Lilly havde ingen planer om at finde sammen med Cash igen ligemeget hvad, men jeg synes faktisk rigtig hurtigt hun gav efter for ham og fandt sammen med ham igen, der røg den smule respekt jeg nu havde for hende. 
Og Cash er lige så utålelig som sine brødre, kommanderende, nærgående og træls, jeg brød mig på intet tidspunkt om ham. 
Bogen her mindede en del om de første, trods i denne her har de børn fra næsten start af, men selv den del virkede tør og en smule urealistisk for mig. Børnene er i den alder af 3-4 år og kan føre en komplet samtale uden at sige et ord forkert, igennem de her 254 sider opdagede jeg kun et ord som et af børnene ikke kunne sige rigtigt, og det virkede en anelse for urealistisk for mig. Jeg har endnu ikke mødt et barn i den alder der har kunnet tale så rent som de to i bogen. 
Der var generelt bare rigtig meget i bogen der for mig virkede for urealistisk og overdrevet der gjorde jeg slet ikke var fanget. 

Men ser vi bort fra bogen slet ikke fangede mig på grund af alt det overdrevet og urealistiske, så vil jeg sige forfatteren havde fat i et plot der virkelig kunne være blevet godt hvis bare det var en smule mere gennemtænkt og eventuel 100 sider længere, for det hele virkede også en anelse forhastet. 
Dette var desværre ikke en bog for mig, men jeg vil derfor alligevel sige giv den en chance hvis man er til dominerende kærlighed, og familie, for selv om jeg ikke kunne lige bogen, kan det jo godt være i kan. 
Bogen er også en man kan læse uafhængig af de andre i serien. 




Bogen er tilsendt af forlaget til anmeldelse, og er blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bogen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar