torsdag den 19. marts 2020

Anmeldereksemplar: Over dig Del #2 + Med dig Del #3

Del 2 + 3. 

Titel: Over dig - Del 2 + Med dig - Del 3. 

Forfatter: Kis Baadsgaard. 

Forlaget: Baadsgaard Books.

Udgivet: 22/01-2020 & 09/03-2020.

Antal sider: E-bog 86 + 81.på IPhone.

Antal stjerner: 3/5.

E-bogen er sendt af forfatteren,
så tak til hende! 



Over dig og med dig. 

Efter at have fået hjertet knust, prøver Josefine at finde sig selv.
Hvor skal hun vende sig hen? Hvem kan hjælpe hende videre?
Svaret kommer fra en uventet side, men vil det hjælpe på den brudte tillid og det ødelagte hjerte?




Dette er en anmeldelse af både del 2 + 3, derfor vil der komme lidt spoilers fra del 2 af, det kan desværre ikke rigtigt undgås når jeg nu vælger at anmelde dem samlet, jeg håber dog stadig i vil læse med alligevel.

Efter første del var jeg ret spændt på at fortsætte, for det endte jo ikke helt pænt mellem Josefine og Rasmus. Hun gik i seng med ham og han skred bare efter og bad hende lade ham være, hvilket overraskede mig en del.
Og det sådan set lidt ser del 2 begynder, hun er i chok, såret og helt nede, men efter et par dage kæmper hun sig op og prøver at komme videre, hun får et job og fokusere på sine studier. Men inden hun ser sig om, blander Rasmus sig i hendes liv igen.
Og som vi jo alle nok ved så giver hun sig dog og giver efter for ham til sidst.
Men jeg vil sige jeg var imponeret over hvordan han prøvede, og hvor forsigtig og rar han blev. Jeg var ret skeptisk omkring ham efter han gjorde som han gjorde imod hende. Men jeg blødte nu alligevel op.
I del 3 sker der nogle ret så overraskende ting, der bliver afsløret nogle ting fra Josefines familiebaggrund som jeg nu ikke lige havde set komme, og som jeg er virkelig spændt på at høre mere om i den kommende fjerde del.
Men jeg vil ikke sige der sker vildt meget i del 3, vi følger mere Josefine og Rasmus forhold bygge sig langsomt op, og der begyndte jeg også at føle jeg kendte karakterne lidt bedre, både vores hovedpersoner og bipersoner, hvilket var skønt.
Så jeg vil sige at del to og tre  var nu ret god, skrivestil og handling var fangende og spændende, og det er jo en meget kort fortælling så den er jo slugt på ingen tid.
Som jeg sagde i anmeldelsen af del et, havde jeg svært ved rigtigt at mene noget om Josefine, og nu må jeg sige at jeg føler lidt mere for hende nu, jeg føler jeg kender hende en smule bedre, men stadig ikke nok til at bedømme helt hvad jeg synes om hende, men det kommer nok i næste del.

Dette er en fantastisk kort novelle serie, og jeg kan helt klart anbefale den til jer læsere der elsker erotik, drama, kærlighed og ømhed, den er virkelig værd at læse.


E-bøgerne er tilsendt af forfatteren til anmeldelser, og er blevet anmeldt efter egne meninger og holdninger til bøgerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar