tirsdag den 3. marts 2020

Tbr Marts - 2020.

Tbr for Marts måned. 

Sikke dog tiden den går, endnu en måned er gået, og det betyder ny Tbr! Februar måned var kort, men jeg fik læst alle bøgerne på min Tbr og lidt til, jeg fik også begyndt på en bog, som jeg dog desværre ikke nåede at læse færdig, men den vil jeg få læst her i Marts. 
Marts måned håber jeg at komme til at læse en masse fantastiske bøger, j
eg har dog stadig skolen at tænke på, 
eksamenerne nærmer sig og jeg har stadig massere at forbrede! 
Men! Jeg har selvfølgelig nogle bøger planlagt i denne måned! 
Nogle bøger jeg virkelig glæder mig til at læse, for hvor lyder de alle spændende! 
Jeg har valgt ikke at gøre den for lang, men som altid håber jeg på flere end planlagt! 
Skal i læse nogle spændende bøger i denne måned? 

Men nu til listen! 


  1. Luscinias Lyrik #2, Sjælens Ekko. Skrevet af Marie Alexander White. - Jeg gik igang med bogen i slutningen af Februar, og nåede desværre ikke at læse den færdig, men det bliver den her i denne måned! Det jeg har læst fanger mig allerede, og jeg nyder virkelig at følge Agathe og hendes omgivelser igen! Tusind tak til forfatteren for anmeldereksemplaret! 
  2. Slettet 0 #1, Sprængt. Skrevet af Teri Terry. - Anmeldereksemplar fra Gyldendalung. Jeg har læst Teri's serie Slettet, som jeg virkelig syntes var god, så er virkelig spændt på om denne spin-off serie kan leve op til sin forgænger. Dog er det her en forhistorie til slettet-trilogien, så det er jeg virkelig spændt på! 
  3. En dygtig havfrue. Skrevet af Sanne Munk Jensen. - Anmeldereksemplar fra Gyldendalung. Jeg har kun læst en bog af denne forfatter og det var - Tag gaden tilbage. - Som hun har skrevet med en anden forfatter, så er virkelig spændt på denne her, spændt på at se hvordan hendes skrivestil er når hun skriver alene. Og så lyder bogen bestemt også interessant! 
  4. Hvis jeg skal være helt ærlig. Skrevet af Emily Wibberley & Austin Siegemund-Broka. - Anmeldereksemplar fra Palatium books. Det er den første bog jeg læser af de her forfattere så er virkelig spændt på den, den lyder super spændende, så det håber jeg også den er!
  5. Aldrig for altid. Skrevet af Helle Kaare Lindberg. - Anmeldereksemplar fra forfatteren. Endnu en bog der lyder spændende, jeg har aldrig læst noget af denne forfatter, men jeg har hørt godt om hendes bøger, så da jeg så hun ledte efter anmeldere til sin nye bog, tænkte jeg, at jeg ville slå til. Så nu krydser jeg fingre for den er lige så god som den lyder! 
Det er så alle bøgerne jeg har planlagt at læse i denne måned, 
dog nok ikke i denne rækkefølge, tager det lidt som det kommer denne gang, 
men læs det skal de nok blive! 

Tusind tak til - 
Helle Kaare Lindberg: Forfatterens side.
Palatium Books: https://www.palatium.dk/
for alle anmeldereksemplarerne! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar