torsdag den 10. oktober 2019

Ny blog, samme anmelder.

Ny blog, samme anmelder.

Titlen siger lidt sig selv. 
Nogle af jer der nok læser dette indlæg, eller har opdaget bloggen her, kender mig jo nok, og undre jer måske over hvorfor jeg har lavet en ny blog.
Min anden blog - Boghjemmet.blogspot.com - blev den 9/9-2019 banned på facebook og instagram, hvorfor kan jeg dog desværre ikke svare på. 
Jeg har så vidt jeg ved aldrig overtrådt nogle regler, eller fået nogle advarsler. 
Men jeg tog det i stiv arm (efter en dag i frustrationer) Og satsede på det så bare var en 30 dages straf som fb nogle gange giver når man har overtrådt en regel. 
Desværre viste sig ikke at være det eftersom jeg efter en måned stadig ikke kunne dele noget.
Jeg har haft kontaktet facebooks support omkring en 7-8 gange nu, men desværre ikke fået andet end et standart svar "Tak for din rapport" 
Så nu har jeg valgt at åbne en ny blog og vil håbe på denne her ikke også bliver banned, jeg vil hvert fald være lidt mere opmærksom på både hvad jeg deler og hvornår. 

Men dette håber jeg ikke vil komme til at betyde noget, for min gamle blog vil forblive åben, og jeg linker her i indlægget til den så man altid kan finde bloggen igen. 
Jeg vil stadig anmelde lige så meget som før, og jeg vil så bare håbe på at i læsere fortsat vil følge med på bloggen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar