mandag den 14. oktober 2019

Wrap-up September 2019.

Wrap-up for September måned.

Så blev det tid til en opsamling på de læste bøger i September. Og der må jeg desværre indrømme blev til mange mindre end jeg havde forventet med. 
For midt i måneden, skete der nogle lidt drastiske og trælse ting i familien, der simpelhent bare har taget utroligt meget af min tid, hvilket har gjort jeg ingen overskud har haft tilbage til læsningen. 
Men jeg håber lidt Oktober bliver min måned, og at det nok skal gå det hele. Men vi ser tiden an, og så tager jeg det som det kommer! 
Men nu til opsamlingen! 
Jeg nåede desværre kun at læse hele 4 bøger, men jeg fik begyndt på en femte bog, som jeg dog kun fik læst halvdelen af. 
Bogen jeg var begyndt på er - Awen #1, Kaldet fra Galathea. - Som er en utroligt spændende bog! Og jeg nåede at få læst omkring halvdelen af bogen før det hele bare faldt sammen omkring mig. Men jeg regner stærkt med snart at være færdig med den. 
Men i side antal blev det til omkring - 1870. sider. - Desværre ikke mange, men okay.

Men nu til listen!

  1. En Anonym pige. Skrevet af Greer Hendricks & Sarah Pekkanen. - En utroligt spændende bog! Jeg kunne virkelig ikke slippe den, den holdt mig fanget, og nysgerrig men også vildt nervøs for hvad der ville ske for hovedpersonen Jessica! 
  2. Dream Maker #1. 4 Lande. Skrevet af Audrey Carlan. - Dette var en bog der endte med at skuffe mig rigtig meget, havde rigtig høje forventninger til bogen, og desværre blev inden af dem indfriet. Dette er en serie jeg ikke har planer om at læse videre på, for jeg kunne slet ikke med hovedpersonen. 
  3. Djævlepassagsen #2, Devotstjernens Hånd. Skrevet af Karen Inge Nielsen. - Virkelig spændende slutning! Jeg faldt hurtigt ind i den spændende handling, og havde faktisk ret svært ved at slippe bogen igen! Glæder mig altså virkelig til mere nyt fra Karen Inge af. 
  4. Indtil #3, Indtil Lilly. Skrevet af Aurora Rose Reynolds. - En bog der desværre også skuffede. Jeg brød mig ikke om de første to bøger men havde besluttet mig for at give den serie en sidste chance, men desværre skuffede den også.. 

Det var så de læste bøger i September! Hold øje med bloggen for i løbet af måneden burde der gerne komme anmeldelser af alle bøgern

Ingen kommentarer:

Send en kommentar