lørdag den 12. oktober 2019

Tbr Oktober 2019.

Tbr for Oktober måned. 

Nu er vi gået ind i Oktober, og efteråret har rigtig ramt os. 
Det begyndt at blive koldere og hurtigere mørkt. Men det er jo også det perfekte vejr til at putte sig under dynen med en god bog, en kop te og ellers bare slappe af! 
Og det er hvad jeg håber min Oktober måned kommer til at bestå lidt mere af, jeg har haft en turbulens slutning på September, familieproblemer der er hårde og har taget meget af min tid, og derfor vil i nok også kunne se på min Wrap up at jeg har ikke læst meget, hvilket jeg er meget ked af.. 
Men! Jeg håber min Oktober måned står på lidt flere bøger, jeg har jo en ordenlig stak der skal læses snart! 
Derfor vil min Tbr i denne måned også udelukkende bestå af anmeldereksemplarer. 
Så med det samme tak til - 
Turbine forlaget.  - https://turbine.dk/
Dreamlitt. - https://dreamlitt.com/
Forlaget Facet. - https://forlaget-facet.dk/
People´s Press. - http://peoplespress.dk/
Forlaget Lindbo. - http://www.fannyfairychild.com/
&

Dog har jeg flere bøger en dem jeg kommer til at nævne her på listen, men jeg har valgt et par stykker som jeg ved jeg bare skal have læst i denne måned, men hvis i følger med på Instagram ser i jo også hvis jeg er færdig med listen og er begyndt på andre end dem jeg har nævnt.

  1. Awen #1, Kaldet fra Galathea. Skrevet af Natalie og Bettina Laine - En bog jeg har været igang med i et godt stykke tid nu, faktisk helt siden den 15 Sep, dog ikke fordi den er kedelig, for det er den bestemt ikke! Jeg er helt vild med det jeg har læst indtil videre, og regner med snart at være færdig med bogen. 
  2. Fortællinger fra døden #3, Dødens Engel. Skrevet af Katja Berger. - En afslutning på en serie jeg glæder mig helt vildt til! Katja skriver så livligt og med så meget humor at man virkelig bare kan leve sig ind og nyde fortællingen. 
  3. Bjergtaget #2, Smagen af aske. Skrevet af Sidsel Sander Mittet. - Jeg var ret vild med den første bog, så jeg er bestemt spændt på om denne fortsættelse nu kan leve op til forventningerne, men det jeg næsten sikker på den nok skal. 
  4. Alvina #2, Skyggejægeren. Skrevet af Chloè Espesito. - Jeg glæder mig helt vildt til endelig at få læst fortsættelsen på Alvina´s vilde eventyrer, og på at se hvordan hun vil udvikle sig denne gang! 
  5. Fanny Fairychild #1, Og det magiske spejl. Skrevet af Lykke Lindbo. - En bog jeg er vildt nysgerrig på, har set meget reklame for den, og den lyder spændende, og så er den bare vildt smuk! Kan slet ikke få nok af at kigge på den! 
  6. Ovanienprofetien #3, Ildstorm. Skrevet af Lene Dybdahl. - Jeg har ventet i et godt stykke tid på denne afslutning nu, og hvor er jeg spændt på hvordan Skyriel´s hårde rejse vil ende, og om den ender lykkeligt eller ej! Er så glad for Lene ville sponsorere et eksemplar til mig! 
Men dette var så listen for denne gang. 
Jeg håber som altid på mange flere bøger, det tænker jeg vi alle lidt gør. 
Skriv endelig andre ideer til hvad jeg kunne prøve at læse! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar