torsdag den 10. oktober 2019

[Reklame] - Fantasyfestivalen 15 September 2019.


Min dag på fantasyfestivalen.


Nu er fantasy festivalen desværre ovre, men jeg havde en virkelig fantastisk dag!

 Jeg skulle ret så tidligt op eftersom jeg havde tilmeldt mig - Bogbloggereventet med Julie M. Day & Mikkel Wendelboe. - Hvilket var super hyggeligt.
Der var massere af boghygge og snak om hvordan de kom igang med at skrive, hvorfor og hvor. Hvilket alt var super spændende! 
Nu har jeg jo læst alle Julie´s bøger, så hende må jeg bare vente på noget nyt fra. Men Mikkel´s bøger må jeg nu sige lød også ret så spændende! Så dem må jeg se om jeg ikke kan få fat i snart! 
Men ud over bogsnak, var der også en kahoot konkurrence hvor man kunne vinde en masse bøger, jeg vandt dog ikke selv nogle, men går jo nok. 

Men ud over et hyggelig bogbloggerevent, var jeg jo rundt på festivalen bagefter, og hvor var det skønt at være tilbage i fantasy bøgernes verden! Der var så mange fantastiske bøger og hvor ville jeg have ønsket jeg havde råd til at købe dem alle! 
Men budgettet lå på de 600 kr i år, og de blev også alle brugt! Jeg købte 3 nye bøger, en bogpose samt et bogmærke, og jeg fortryder ikke nogle af købende, jeg er så glad for det hele! 
Dog kom jeg altså alligevel hjem med 11 nye bøger! De fleste af dem er nemlig anmeldereksemplarer, så mange tak til - Forlaget Facet - Forlaget Klippe - Forlaget Turbine - Forlaget Lindbo. - Forfatter Lene Dybdal - Ulven og Uglen - for alle bøgerne!
Men igen havde de i år noget middelalder tema kørende udenfor, som virkelig også bare var super hyggeligt at gå rundt og kigge på! 

















Men jeg var jo også til et par foredrag i løbet af dagen, dog blev det faktisk kun til 2 stk. Jeg synes nemlig desværre at programmet var lidt tørt for forfatter foredrag i år, de fleste lå nemlig om lørdagen, jeg synes godt de kunne have fordelt det lidt bedre i år. 
Der var selvfølgelig ekstra foredragende men dem skulle man betale ekstra for, og det havde
jeg valgt fra i år da budgettet var lidt lavt, men sådan er det jo!
Men de to fordrag jeg var til var - Katja Berger, som fortalte om sin trilogi, Fortællinger fra døden. Som lige har udgivet sin sidste bog i serien, (Som jeg glæder mig monster meget til at læse) Og jeg må sige det var et spændende og underholdende foredrag! - 
Det andet jeg var til var med Sissel Moody, som fortalte om sine bøger forbandelsen over laitana, og om hvordan det er at have sit eget forlag, og hvor klarede hun den altså bare super godt! Jeg synes hun formåede at gøre det spændende at høre om!

Men som sådan skete der ikke så meget mere i løbet af dagen ud over jeg gik lidt mere rundt og kiggede på bøger, og snakkede med forfattere om deres udgivelser, fik signeret en masse bøger, fik fx signeret Dæmoncyklussen 1-3 af Peter V. Brett, og hvor var det fedt at møde ham! og det var altså bare super hyggeligt! Jeg håber helt sikkert jeg kan tage afsted næste år igen! 
Tak til fantasyfestivalen for det Sponsorerede armbånd! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar