fredag den 1. maj 2020

Tbr Maj. - 2020.

Tbr for Maj måned.

Ny måned = Ny TBR. 
Så er April ovre, og det var bestemt en udmærket læsemåned,
men nu er det altså tid til en ny tbr! Og hvor har jeg mange bøger jeg gerne vil læse i denne måned! Men jeg har valgt 5 bøger jeg hvert fald regner med at få læst i denne måned! 
Jeg nåede jo alle bøgerne på min tbr sidste måned, så jeg satser på også at kunne nå dem alle i denne og måske lidt mere, jeg skal jo måske tilbage til skolen i denne måned,
det håber jeg hvert fald jeg skal! 
For hvor er det kedeligt med hjemmeskole, og besværligt! 
Tænker ikke jeg er den eneste der har det sådan. 
Men! Nu til det vigtige, nemlig hvilke bøger jeg skal have læst i denne måned! 




  1. Woodlake-serien #2, Der går altid et tog til New York. Skrevet af Carey Heywood. - Anmeldereksemplar fra forlaget Palatium Books. - Jeg simpelhen elsker Carey's bøger! OG jeg er sikker på jeg også nok skal elske denne her, jeg glæder mig hvert fald meget til at læse den! 
  2. Fra Ild til aske. Skrevet af Cecilie Birkhøj. - Anmeldereksemplar fra forfatteren og forlaget Tellerup. - Jeg har hørt super godt om bogen, og så lyder den bare virkelig spændende, så jeg glæder mig virkelig meget til at gå igang med den! 
  3. Tryllebundet #2, Mørkets hemmelighed. Skrevet af Sanne Stribolt. - Anmeldereksemplar fra forfatterskabet. - Etteren var en okay god bog, og den skabte spørgsmål og spænding, og nu kan jeg endelig få læst toeren! Og hvor glæder jeg mig helt vildt! 
  4. Baronessen #1. Skrevet af Jeanet Kirch. - Gammelt anmeldereksemplar fra forlaget. - Jeg har allerede læst denne bog før, men jeg har tænkt mig at genlæse den da jeg nu har fået toeren, og jeg faktisk bare ikke kan huske vildt meget fra etteren, men det en bog jeg glæder mig til at genlæse! 
  5. Baronessen #2, Kampen om Valdor. Skrevet af Jeanet Kirch. - Anmeldereksemplar fra forfatterskabet. - Jeg glæder mig virkelig til at læse denne her, for så vidt jeg ved var etteren ret god, så lige så snart den er genlæst går jeg igang med toeren her! 
Så! Det er de planlagte bøger for mig i Maj, og hvor glæder jeg mig til at læse hver og en, og jeg håber virkelig på mange flere end dem! 
Men hvad med jer, er der nogle specielle bøger i skal læse? 
Måske nogle af dem jeg skal læse? 


Tak til alle forlag og forfattere for anmeldereksemplarerne! 

Palatium Books: https://www.palatium.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar