mandag den 1. juni 2020

Tbr Juni - 2020.

Tbr for Juni måned. 

Ny måned, ny tbr! 
Så er endnu en måned altså gået, og som altid føler jeg
 bare ikke jeg kan følge med. 
Maj var en virkelig god læsemåned for mig, og jeg håber virkelig at Juni kan blive lige så god, 
men nu er jeg altså tilbage fysisk på skolen, så det kommer jo til at tage en del af min tid, dog er jeg på nedsat tid, så jeg er der kun 3-4 dage om ugen på skolen, 
hvilket selvfølgelig giver mig lidt mere tid til at læse, hvilket jo er skønt! 
Jeg venter lige nu på en ret skøn stak bøger, 
og jeg regner med de fleste kommer i løbet af Juni, 
og at jeg måske godt kan nå at få dem læst,
men indtil da har jeg valgt fire bøger jeg har liggende her hjemme,
som bare venter på at blive læst! 




  1. Et lille skridt på vejen. Skrevet af Jenny Fagerlund. Anmeldereksemplar fra Palatium Books. - Jeg er virkelig spændt på bogen her, den lyder ret god. Men jeg har jo før haft en dårlig oplevelse med Jenny's bøger, men krydser fingre for den er god!
  2. Hvis bare du var min. Skrevet af Mhairi McFarlane. Anmeldereksemplar fra HarperCollinsNordic. - Lyder som en super sjov og sød bog, glæder mig til at læse den, har endnu ikke læst noget af denne forfatter før. Så er også spændt på hvordan skrivestilen er! 
  3. En fortælling om sangfugle og slanger. En hunger games fortælling. Skrevet af Suzanne Collins. Overraskelses bog fra Gyldendal ung. - Jeg har aldrig læst nogen af hunger games bøgerne, så jeg er ret spændt på om denne her er noget for mig, og hvordan forfatterens skrivestil er. Jeg har kun set filmene, og er vild bange for om bøgerne vil ødelægge min oplevelse af filmene. Men har hørt meget godt om serien! 
  4. Dødefolket #1, Gråzonen. Skrevet af Aura Isolde. En bog jeg har vundet ved forfatteren. - Det lyder som en super god bog, så jeg er virkelig spændt på at gå igang med den. Har nu også hørt en del godt om den fra andre læsere og anmeldere, så krydser fingre for at den kan leve op til det! 
Det var så bøgerne jeg skal have læst i denne måned, 
men jeg håber selvfølgelig på en del flere, jeg synes bare det rart når man kan sige man har fuldført sin Tbr, så jeg gør den kort så jeg ved at jeg kan nå det. 
Hvad med jer, skal i læse nogle spændende bøger i denne Juni måned? 



Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Palatium Books: https://www.palatium.dk/
HarperCollins Nordic: https://harpercollins.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar