søndag den 2. august 2020

Tbr August. - 2020.

Tbr for August!


Så er Juli ovre, og det er min ferie også snart, så det betyder jeg skal tilbage på skolebænken, og desværre får lidt mindre tid til bøgerne igen...
Jeg har virkelig nydt min ferie, jeg fik læst en masse gode bøger, og selv om jeg lidt har savnet noget mere struktur i min hverdag, så kommer jeg alligevel til at savne lidt ikke bare at stå op og begynde på bøgerne med det samme! 
 Men selv om skolen begynder igen, og jeg skal til at se mod mine eksamener til jul, vil jeg altså alligevel få presset noget tid ind til bøger! Og jeg håber som altid på en masse læsning, dog har jeg trods den manglende tid, satset på at få læst hele fem bøger i August! Måske når jeg at få læst et par af dem inden skolen begynder den 4. Aug. 
Men jeg satser stærkt på alle nok skal blive læst, og måske lidt mere, faktisk begyndte jeg jo på lydbøger i sidste måned, hvilket jeg er begyndt at synes lidt bedre om, det stadig ikke min favorit type bog, men den er udmærket til når jeg går ture, så mon ikke der bliver lyttet lidt også?

Men nu til listen! 



  1. Mørkelagt #1. Skrevet af Linda Victoria. - Dette er et anmeldereksemplar fra forfatter og forlaget. - Dette er første bog i en trilogi, og jeg er virkelig spændt på den, den lyder utroligt spændende, så jeg vil glæde mig til at møde Martin og Daniella i denne mystiske bog! 
  2. Mæsker #1, Henretterlunden. Skrevet af Majbrit Ravnholt Cramer. - En bog jeg modtog som overraskelse af forlaget og forfatteren! - Dette lyder som en virkelig spændende fantasy bog med massere af potentiale, så jeg glæder mig virkelig til at læse den! 
  3. Woodlake-serien #3, Hjem til stjernerne. Skrevet af Carey Heywood. - Et anmeldereksemplar fra Palatium Books. - Ihhhh! Jeg glæder mig sådan til at læse videre på denne serie, er så spændt på at møde Abby Thompson sådan rigtigt, og høre mere om hendes historie! 
  4. Ørkenjægerne #1, Kloens klippe. Skrevet af Camilla Wandahl. - En overraskelses bog fra Gyldendal ung. - Det lyder som en super interessant bog, og den har allerede fået massere god omtale, så glæder mig til at læse mere fra Camilla! 
  5. Briar U #2, Chancen. Skrevet af Elle Kennedy. - Jeg fik endelig købt anden og tredje bog i Juni måned og kan endelig se mit snit til at fortsætte på denne fantastiske serie, elsker virkelig Elle's skrivestil! 

Det var så alle de bøger jeg har planer om SKAL læses i August måned, meen jeg håber selvfølgelig på mange flere bøger. 
Hvad med jer, hvad skal i læse i August? :-) 



Tak til alle forlagene for anmeldereksemplarerne! 

Palatium Books: https://www.palatium.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar