tirsdag den 1. september 2020

Tbr September. - 2020.

 Tbr for September. 

August er slut, og var en helt okay læsemåned for mig! 
Men nu vi altså nået til September, og det er derfor tid til en ny TBR...
Jeg skal ikke specielt meget i September ud over skole, meen jeg har lige meldt mig ind i et fitness center, såå der regner jeg altså med at komme til at bruge lidt tid, men jeg satser nu på jeg nok skal få massere af tid til læsningen alligevel! 
Jeg har hvert fald valgt at sætte 5 bøger på min Tbr i denne måned, og den ene er jeg sådan set allerede igang med, men jeg er nu ikke så langt igen, dog regner jeg med forholds hurtigt at være færdig med den! 
Dog venter jeg også på en helt fin stak bøger, og krydser fingre for de kommer i løbet af måneden, så det kan godt være dette bliver en måned hvor jeg kommer til at træde lidt ved siden af min Tbr.
Men gør vi alle ikke det engang imellem? 

Men skal vi ikke komme igang med listen! 



  1. Duftapoteket #2, Den gådefulde sorte blomst. Skrevet af Anna Ruhe. - Et anmeldereksemplar fra forlaget. - Jeg gik igang med denne bog i slutningen af August, og er ikke nået langt, måske omkring 60 sider, men jeg er allerede slugt af de nye mysterier Luzie, Benno og Mats kommer ud for!
  2. En Landsbyaffære. Skrevet af Julie Houston. - Et anmeldereksemplar fra forlaget. - Jeg glæder mig til at læse bogen, har hørt den skulle være rigtig god, og den lyder bestemt også interessant! 
  3. Mellem himmel og helvede #1, Daniel. Skrevet af Anne Christine Eriksen. - Et anmeldereksemplar fra forlaget. - Det en lidt ældre bog nu (2år? ca) Men jeg har hørt vildt meget godt om den, og tredje bog i serien er vidst næsten lige udkommet, eller så gør den snart, så tænkte det var på tide og få læst den, og hallo, forfatteren har samme efternavn som mig? Det gør den da bare lidt ekstra værd at læse ;-). 
  4. Sandrytteren #3, Den døde zone. Skrevet af Tenna Vagner. - Et anmeldereksemplar fra forfatteren. - ENDELIG! Nu er den her endelig, jeg glæder mig helt vildt til at læse videre på serien, men tør næsten ikke gå igang med den fordi det sidste bind i serien... Men glæder mig virkelig! 
  5. Duftapoteket #3, Mesterens farlige spil. Skrevet af Anna Ruhe. - Et anmeldereksemplar fra forlaget. - Jeg skal da også lige have læst tredje bog i denne måned, det altså bare en ret fængende serie! Og har hørt at fjerde bog vidst er igang med at blive oversat?
  6. Shadow falls #1, Født ved midnat. Skrevet af C. C. Hunter. - Skal da selvfølgelig lige lytte videre på denne fantastiske bog! Måske mens jeg træner? Lyttes til skal den hvert fald! 

Det var så de valgte bøger! Tilføjede lige lydbogen, for den skal jeg da selvfølgelig lytte videre på, og hvis i endnu ikke har læst Shadow Falls serien, 
så vil jeg altså bare lige anbefale jer at komme igang, den er vidunderlig!! 
Skal i læse nogle bestemte bøger i September? 
Smid endelig en kommentar med de bøger i skal læse! 



Tak til alle forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Palatium Books: https://www.palatium.dk/
Straarup & Co: https://straarupogco.dk/
Tenna Vagner: Hendes Fb side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar