mandag den 1. februar 2021

Tbr Februar. - 2021.

 Tbr for Februar. 

Så er Januar slut, og vi er gået ind i Februar. 
Det betyder jo også at jeg skal have gang i en ny Tbr!
Jeg har en uges ferie i Februar, så jeg forventer at kunne nå at få læst lidt der, dog skal jeg også ses med en ven i nogle af dagene. 
Men jeg har valgt at satse på 5 bøger i Februar som bare skal læses. 
Nu var Januar jo en reet godt læsemåned, og det håber jeg også Februar bliver. 
Jeg vil dog ikke satse for stort, så jeg nøjes med mit mål på de 5 bøger i Feb. 
Jeg har 2 genlæsninger på min tbr i denne måned. 
Den ene genlæser jeg fordi den for noget tid siden udkom i en speciel illustreret udgave, som jeg modtog fra forlaget. 
Og den anden er fordi der snart kommer en filmatiseret serie af den på Netflix i April, og jeg bare må nå at få opdatere alle detaljerne så jeg kan følge med når serien udkommer! 

Men lad os komme i gang med listen! 





  1. Du kommer med natten. Skrevet af Eva Munk. - Et anmeldereksemplar fra Eva. - Jeg starter måneden ud med denne korte bog, som jeg virkelig glæder mig til at gå i gang med! Jeg elskede "Grøn klode" som Eva også har skrevet, og håber denne bog er mindst lige så god.
  2. Besvimer man under vand, drukner man. Skrevet af Julie Clausen. - En overraskelses bog fra Turbine. - Jeg har været ret stor fan af mange af Julies tidligere bøger, og denne her lyder bestemt også spændende! Så den glæder jeg mig meget til at læse.
  3. Skammerens datter #1. Skrevet af Lene Kaarberbøl. - En overraskelses bog fra Gyldendal. - tilbage i September udkom Skammerens Datter i en smukt Illustreret udgave, og jeg vil nu endelig sætte tid af til at få læst den! Jeg husker jeg elskede den serie første gang jeg læste den, så jeg er spændt på om den er lige så god denne gang! 
  4. Grisha #1, Pigen og mørkningen. Skrevet af Leigh Bardugo. - Et anmeldereksemplar fra Alvilda. - Jeg læste denne her serie tilbage i 2019 vil jeg tro det var, og nu udkommer der snart en serie på Netflix som er baseret på denne bogserie, så jeg må altså lige genlæse serien for at få opdateret alle detaljer så jeg kan følge med i serien når den udkommer! 
  5. De tre tyste #1, Beskytteren. Skrevet af Synne Kristine Eriksen. - Jeg har simpelhent hørt så meget godt om denne her serie, og har alle tre bøger liggende, men bare ikke fået læst den. Så nu tænker jeg det tid at jeg får taget hul på den serie som alle snakker så godt om! 

Det er så de bøger jeg har planlagt at få læst i løbet af Februar måned! 
Men jeg håber selvfølgelig på at få lige så god en læsemåned som i Januar. 
Skal i læse nogle bestemte bøger i Februar?
Måske andre end mig der skal have genlæst Grisha inden April? 



Tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne. 

Eva Munk: Hendes fb side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar