onsdag den 3. februar 2021

Wrap-up Januar. - 2021.

 Wrap-up for Januar. 

Så er Januar slut, og det er altså blevet tid til årets første wrap-up!
Da Januar begyndte var jeg ret forberedt på ikke at få læst meget, specielt fordi jeg er begyndt på ny skole. 
Og Hf-intro tager altså noget mere af min tid en FGU gjorde, og det kan jeg virkelig også mærke.
Dog kan jeg nu alligevel sige at jeg har læst og lyttet til hele 16 bøger! 
13 fysiske bøger, og 3 lydbøger. 
Det er altså lige 8 bøger mere end forventet, og jeg havde ikke engang regnet med i starten af måneden at læse alle 5 bøger på min tbr. 
Jeg er ret overrasket, men der var jo også et readathon i løbet af måneden, og det hjalp da også lidt på det. 
Men 16 bøger og ca 5128 fysiske sider er der blevet læst. 
Jeg er hvert fald ret tilfreds med denne måneds læseindsats! 

Men lad os komme i gang med listen så i kan se hvilke bøger jeg fik læst og lyttet til. 



  1. Kongestenen #4. Prins af Okenos. Skrevet af Hanne Lykke Rix. - 5 Stjerner. 
  2. Kongestenen #5. Dronning Noras børn. Skrevet af Hanne Lykke Rix. - 5 Stjerner.
  3. Angel #2. Forrådt. Skrevet af L. A. Weatherly. - 5 Stjerner. 
  4. Angel #3. Frihed. Skrevet af L. A. Weatherly. - 5 Stjerner. 
  5. Dag 0, #1. Mørkehav. Skrevet af Annemette Gravgaard Larsen. - 4 Stjerner. 
  6. Den ægte vare. Skrevet af Erin Watt. - 5 Stjerner. 
  7. Besat. Skrevet af Nora Roberts. - 5 Stjerner. 
  8. Asgårds døtre #2. Íssóls fortælling. Skrevet af Sidsel Katrine Slej. - 5 Stjerner. 
  9. Det ingen ser #2. Som ringe i vandet. Skrevet af Cecilie Birkshøj. - 4 Stjerner. 
  10. Duftapoteket #4. Den store duftturnering. Skrevet af Anna Ruhe. - 5 Stjerner.
  11. Bryllupstesten. Skrevet af Helen Hoang. - 5 Stjerner.
  12. Mit hemmelige liv. Skrevet af Jenny Fagerlund. - 3 Stjerner.
  13. Legendens ridder #1. I krig. Skrevet af Jeanette Sigtenborg Rasmussen. - 4 Stjerner. 
  14. Hush Hush #1. Forelsket i en engel. Skrevet af Becca Fitzpatrick. - 4 Stjerner.
  15. Hush Hush #2. Forfulgt af en engel. Skrevet af Becca Fitzpatrick. - 5 Stjerner. 
  16. Hush Hush #3. Under englevinger. Skrevet af Becca Fitzpatrick. - 4 Stjerner. 
Det var så listen med de læste bøger i Januar! 
En masse 4 og 5 stjernede bøger, men jeg læser jo også mest bøger, 
som jeg er helt sikker på vil falde i min smag! 
Jeg kan hvert fald anbefale alle bøgerne en chance. 
Har i fået læst nogle gode bøger i Januar? 



Tusind tak til alle forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Hanne Lykke Rix: Hendes fb side.
Straarup & Co: https://straarupogco.dk
Sidsel Katrine Slej: Hendes fb side.
Cecilie Birkshøj: Hendes fb side.
People's Press: https://peoplespress.dk/
Palatium Books: https://www.palatium.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar