torsdag den 1. oktober 2020

Tbr Oktober. - 2020.

 Tbr for Oktober måned!

Så er det blevet Oktober, en ny måned! 
Hvor tiden dog går, der er kun 3 måneder tilbage af året! Jeg kan slet ikke følge med længere.
Men Oktober, betyder altså også en ny tbr! 
Jeg har udvalgt mig 6 bøger jeg skal læse i denne måned! 
Den ene er jeg jo dog allerede igang med, da jeg ikke nåede at blive færdig med den inden September sluttede. Så den starter jeg selvfølgelig måneden her ud med! 
Jeg har ikke specielt mange planer i Oktober, så den står på skole, træning og læsning! 
Og hvor ser jeg frem til en masse læsning! 

Men nu vil jeg begynde på listen! 




  1. Sydens forbandelse. Skrevet af Henriette Vesterbak, og sponsoreret af Henriette. - Jeg er omkring 230 sider inde i bogen, så næsten halvvejs. Og vil sige den er super spændende trods jeg jo egentlig godt kender historien. Det nice at få den fra John' syn nu, også selv om John bestemt ikke er min favorit. 
  2. Murens Vogter #1. Skrevet af Sofie Matilde Rodam og sponsoreret af Sofie og Mellemgaard forlag. - Det nyt dansk fantasy, og hvor lyder den spændende! Jeg glæder mig til endelig at gå igang med den. 
  3. Asgårds døtre #1, Ingeborgs fortælling. Skrevet af Sidsel Katrine Slej, og sponsoreret af Sidsel og Tellerup. - Endnu mere nyt dansk fantasy! Og endnu en bog der bare lyder vildt spændende! Dette er faktisk også den første bog jeg læser af Sidsel, så jeg er spændt på hvordan hendes skrivestil er! 
  4. Sort måne #1, Blodarv. Skrevet af Haidi W. Klaris, og sponsoreret af Haidi og Tellerup. - Har læst alle udgivet bøger af Haidi, og er virkelig spændt på om denne her er lige så god som hendes tidligere bøger! 
  5. Dragernes ære #1, Drageægget. Skrevet af C. G. Valentin, og sponsoreret af hende. - Så meget nyt dansk fantasy! Og dette er endnu en forfatter jeg ikke har læst noget af, så jeg er også spændt på hendes skrivestil! Men jeg er bestemt også spændt på at opleve hendes univers, for det lyder interessant! 
  6. Mellem Himmel og Helvede #2, Himmelsendt. Skrevet af Anne Christine Eriksen, og sponsoreret af Dreamlitt. - Ihh glæder mig virkelig til at læse videre på denne serie! Etteren sluttede virkelig spændende, så er spændt på hvad der nu skal ske for Daniel! 

Det er så alle de bøger jeg har planlagt skal læses i Oktober måned,
men jeg håber nu på at få læst meget mere! Og så vil jeg selvfølgelig fortsat lytte videre på Shadow Falls serien! 
Men hvad med jer, skal i læse noget bestemt i Oktober? Måske noget Halloween gys?



Tusind tak til forlagene og forfatterne for anmeldereksemplarerne! 

Henriette Vesterbak: Hendes fb side.
Haidi W. Klaris: Hendes fb side.
Sofie Matilde Rodam: Hende fb side.
Mellemgaard: http://mellemgaard.dk
Sidsel Katrine Slej: Hendes fb side.
C. G. Valentin: Hendes fb side.
Forlaget Klippe: http://forlagetklippe.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar