søndag den 1. december 2019

Tbr December - 2019.

Tbr for December måned.

Så har vi ramt årets sidste måned, sikke tiden er gået stærkt! 
Jeg har haft et turbulent år, men også et helt fint år, nogle ting bedre end andre. 
Men året har også været fyldt med gode bøger, og nogle mindre gode. 
Heldigvis har der ikke været mange af de dårlige, og det ser jeg som en god ting! 
De fleste læser julebøger nu hvor vi er gået i december, og det er faktisk noget jeg meget sjældent gør, jeg gør mig ikke rigtigt i at matche mine bøger med månederne, får jeg lyst til en julebog i Juli, så læser jeg den der, og samme med omvendt. 
Men i år har jeg faktisk gemt en julebog til December! 
Jeg fik den ind af døren tilbage i September, 
men besluttede mig for egentlig først at læse den i December. 
Men eftersom vi jo er gået i en ny måned igen, så er det jo altså også tid til en ny Tbr! 
Jeg har valgt fire bøger jeg vil have læst i denne måned og er sikker på jeg nok hurtigt skal komme igennem dem, og mange flere! 

Tak til -
Palatium books: https://www.palatium.dk/
Forlaget Alvilda: http://www.alvilda.dk/
Kåre Bluitgen: 
Kirstine Assenholm: Kb Assenholm
For anmeldereksemplarerne! 

OG nu til listen! 

  1. 24 Gode gerninger. Skrevet af Jenny Fagerlund. - En julebog jeg synes lød veldig interessant. Jeg var ikke særligt vild med forfatterens anden bog - Hilsen fra Båstad. - Så jeg er virkelig spændt på om denne her så er noget for mig, men jeg krydser fingre! 
  2. Bare os to. Skrevet af Kåre Bluitgen. - En ungdoms bog om to drenge og en pige der vist kommer imellem dem. Det lyder som en lovende og interessant bog, og jeg håber den lever op til forventningerne! 
  3. Manden der glemte sig selv. Skrevet af Kirstine Assenholm. - Det lød som en ret morsom og rørende bog da forfatteren skrev til mig om den, så det håber jeg virkelig den er!
  4. Det ulmende oprør #2, En flamme i natten. Skrevet af Sabaa Tahir. - En fortsættelse jeg er ved at revne af spænding over at komme igang med. Første bog tog mig med storm, og jeg glæder mig sådan til at fortsætte på serien når jeg er færdig med de andre bøger på min Tbr! 
Det var så de bøger på min liste for December, trods jeg har gjort den kort regner jeg med mange flere bliver læst i løbet af min juleferie! 
Er der nogle bestemte bøger i skal læse i december? Smid endelig en kommentar! :-)

Glædelig 1. December, og 1. Advent! 
God jul. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar