mandag den 2. december 2019

Wrap-up November. - 2019.

Wrap-up for November. 

Tiden flyver, bøgerne bliver læst og jeg har er endelig kommet godt igang med stakken der havde hobet sig op, og hvor føles det skønt! Jeg vidste ikke hvor meget jeg havde savnet at læse før jeg kom så godt igang.
November var helt klart min læsemåned. Jeg ligger stadig under træls sygdom, men er endelig begyndt at komme lidt i skole igen, og min læsning flyver der ud af, jeg kan slet ikke få nok. 
I November nåede jeg op på hele 15 bøger! 
Det alligevel en god del mere end de seneste par måneder, så jeg er bestemt tilfreds med mig selv! 
Og så er det kun 1 ud af de 15 bøger der ikke har været god! Det vil jeg selv sige lyder ret fantastisk, det 14 gode bøger! 
Jeg håber December bliver lige så fed en læsemåned for mig! 

Tak til - 
Alvilda forlaget: http://www.alvilda.dk/
Forlaget Facet: https://forlaget-facet.dk/
Flamingo forlaget: https://flamingobooks.dk/
Forlaget Klippe og Sissel Moody: http://forlagetklippe.dk/
Forfatterskabet: https://www.forfatterskabet.dk/ 
Palatiumbooks: https://www.palatium.dk/
FOXY (Tellerup): https://tellerup.com/
&
For alle anmeldereksemplarerne! 

Og nu til listen!

  1. Det ulmende oprør #1, An Amber in the Ashes. Skrevet af Sabaa Tahir. - Modtaget af Alvilda. Dette var en bog der virkelig tog mig med storm, jeg havde forventet en spændende bog, men nøj hvor var den altså bare meget bedre end forventet! Jeg glæder mig til at læse videre på serien! Anmeldelsen.
  2. Bjergtaget #2, Smagen af aske. Skrevet af Sidsel Sander Mittet. - Modtaget af Facet. Jeg var vildt med første bog, men hvor overgik denne spændende to´er virkelig sin etter! Jeg var fanget fra første kapitel af, og havde virkelig svært ved at slippe bogen igen! Anmeldelsen.
  3. Rød & Blå #1, Den sorte enkes by. Skrevet af Nicole Boyle Rødtnes. - Modtaget af Alvilda. Virkelig en fantastisk spændende start på en nervepirrende og dyster serie! Jeg var så fanget af bogen at jeg virkelig ikke stoppede før jeg var færdig! 
  4. Mestenes-serien #2, Del 1+2. Skrevet af Pernille L. Stenby. - Modtaget af forlaget Ulven & Uglen. Mestenes-serien er noget anderledes end andre fantasy serier jeg har læst, men den er bestemt også fangende! Jeg slugte bare begge bøger på ingen tid, og hvor jeg glæder mig til en tredje bog og endnu flere svar! 
  5. Slottet Wadenstierna #3, De Skandaløse. Skrevet af Simona Arhnsted. - Modtaget af Flamingo. En intens og morsom kærlighedshistorie jeg bare ikke kunne slippe, jeg måtte bare vide hvad der ville ske af hede og romantiske, men også morsomme stunder mellem Magdelina og Gabril! Anmeldelsen.
  6. Forbandelsen over Laitana #2, Undergrundens mysterier. Skrevet af Sissel Moody. - Modtaget af forfatteren og forlaget. Hvor var det skønt endelig at få en fortsættelse på Linea og Laitanas historie, og hvor må jeg sige den levede op til forventningerne! Jeg glæder mig til en tredje bog nu! Anmeldelsen.
  7. Fanny Fairychild og Odins øje. #2. Skrevet af Lykke Lindbo. - Modtaget af forfatteren. At følge Fanny på endnu flere eventyrer må jeg sige var en fornøjelse, jeg nyder virkelig at følge hendes magiske eventyrer på at rede verdenen, glæder mig til den tredje og afsluttende bog! 
  8. Himmelkrydstalens børn #1, Mordet i Elverskoven. Skrevet af Mette Østergaard Filsø. - Modtaget af Forfatterskabet. Dette var desværre en bog der skuffede meget, jeg kunne slet ikke leve mig ind i fortællingen og bare nyde karakternes fortælling. Ikke en serie jeg skal læse videre på. 
  9. McConnell-trilogien #1, Grib mig. Skrevet af Ginger Scott. - Modtaget af Palatium Books. Virkelig en fantastisk smuk og rørende kærligheds historie. Tårene trillede virkelig flere gange, og specielt i slutningen. Dette er en serie jeg vil se frem til at læse videre på! 
  10. I lyst og Løgn #2, Forbandet. Skrevet af Pernille K. Vørs. - Modtaget af FOXY (Tellerup) Dette var en bog der virkelig slog mig ud af kurs, den var vild, overraskende, spændende og fangende, jeg kunne virkelig ikke stoppe med at læse, og måtte bare vide hvad der ville ske, og nu jeg utålmodig efter en fortsættelse! 
  11. Smukke dreng. Skrevet af Charlotte Fischer. - Modtaget af forfatteren. Fantastisk rørende og barsk fortælling om en ung knægt der ikke føler sig elsket eller holdt af, og bliver udsat for en masse fysisk og psykisk. Den rørte virkelig noget i mig, og jeg må sige jeg glæder mig til mere fra denne dygtige forfatter! 
  12. Er du okay Helene? Skrevet af Anika Eibe. - Modtaget af forfatteren. Dette er femte bog i serien, og jeg er stadig lige så overrasket over Anikas mod på at skrive om så seriøse og vigtige emner! Jeg håber der kommer flere i denne serie, for jeg er sikker på der er mange andre seriøse emner man kan tage hul på. 
  13. Jorden under os #1, De sidste zoner. Skrevet af Line Kyed Knudsen. - Modtaget af Gyldendalung. Spændende start på en serie jeg glæder mig til at læse videre på! Godt fyldt med spændende detaljer der gør det svært at slippe bogen, og to spændende hovedpersoner jeg glæder mig til mere fra! 
  14. Grønne fingre søges. Skrevet af Annika Estassy. - Modtaget af Palatium books. En super god fortælling, jeg var rørt flere gange under læsningen, og må sige at forfatteren virkelig skriver godt. Jeg håber på mere fra hende! 

Det var så alle de læste bøger i November! Jeg ved godt der kun står 14 tal, men det fordi Mestenes-serien #2, er i to dele, og derfor to bøger, jeg har bare lagt dem sammen! 

Jeg håber i har haft lige så god en læse måned som jeg har! Smid endelig en kommentar med bøger jeg evt kunne være interesseret i at læse! 
Glædelig Jul. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar